کیم کارداشیان با لباسی دیگر از مریلین مونرو خبرساز شد/ تاراج اموال موزه‌ای با پول! | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۸

کیم کارداشیان با لباسی دیگر از مریلین مونرو خبرساز شد/ تاراج اموال موزه‌ای با پول!

کیم کارداشیان با یک لباس دیگر از مریلین مونرو نگاه ها را به خود جلب کرد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، کیم کارداشیان بار دیگر در مراسم مت گالا ۲۰۲۲ نگاه ها را به خود جلب کرد. این سلبریتی مشهور چند روز پیش لباس نمادینی را که مریلین مونرو در سال ۱۹۶۲ در مراسم تولد جان اف کندی پوشیده بود و در آنجا ترانه «تولدت مبارک، آقای رییس جمهور» را می خواند، به تن کرده بود اما این تنها کار الهام گرفته کارداشیان از مونرو نبود. کارداشیان روز جمعه ۶ آوریل در اینستاگرام خود فاش کرد که پس از مراسم مت گالا لباس دومی را که مونرو بر تن کرده بود، نیز پوشیده است.

کارداشیان در این تصویر که در اینستاگرام خود منتشر کرده است، لباس مونرو در گلدن گلوب ۱۹۶۲ را پوشیده و حتی مجسمه ای را که این ستاره سرشناس در آن مراسم برنده شد، در دست گرفته است.

این شخصیت تلویزیونی در اینستاگرام خود نوشت: برای تکمیل شبم بعد از مت گالا، من این افتخار را داشتم که لباسی را که مرلین مونرو در گلدن گلوب سال ۱۹۶۲ پوشیده بود، به تن کنم.

کارداشیان تاکید کرد: این اتفاق برای همیشه یکی از بزرگترین افتخارات زندگی من خواهد بود که توانستم مرلین درونی خود را در چنین شبی خاص هدایت کنم. از حراج‌ هریتیج، باربارا تسوایگ و جف برای کمک به خلق این خاطره تشکر می‌کنم.

لباس اصلی مونرو که کارداشیان برای مت گالا پوشیده بود، یکی از گران ترین لباس های فروخته شده تاریخ به شمار می آید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است