امیدوارم «دردسرهای شیرین» در بازپخش دیده شود/ در حال نگارش چند فیلمنامه هستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۳
سهیل موفق مطرح کرد:

امیدوارم «دردسرهای شیرین» در بازپخش دیده شود/ در حال نگارش چند فیلمنامه هستم

سهیل موفق کارگردان سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» همزمان با بازپخش این سریال از شبکه تماشا درباره زمان و شرایط پخش «دردسرهای شیرین» توضیح داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، سریال «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی سیدعلی‌اکبر محمودی‌مهریزی در نوروز ۱۴۰۱ از ۲۹ اسفند در ۱۳ قسمت هرشب ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما روی آنتن رفت.

این سریال پس از گذشت حدود یک ماه از پخش خود در شبکه پنج سیما، از شب گذشته ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ از شبکه تماشا بازپخش می‌شود. این درحالی‌ست که حدود یک هفته پیش با اعلام کنداکتور جدید شبکه تماشا پس از ماه رمضان،در باکس ساعت ۲۰ این شبکه، سریال «ساختمان پزشکان» ساخته سروش صحت و تهیه کنندگی محسن چگینی به عنوان گزینه بازپخش انتخاب شده بود.

دلایل پخش نشدن سریال «ساختمان پزشکان» قابل بررسی است و مسئولان شبکه تماشا هنوز دلیلی برای این تغییر لحظه‌ای کنداکتور اعلام نکرده‌اند که این تصمیم براساس یک سیاست جدید در سازمان صداوسیما اخذ شده است یا مشکلات فنی و… مانع پخش سریال «ساختمان پزشکان» شده است.

اما شب گذشته همزمان با پخش قسمت اول سریال «دردسرهای شیرین» سهیل موفق کارگردان این سریال در گفتگوی زنده در میان‌برنامه شبکه تماشا درباره این سریال و تجربه‌ای که در این پروژه کسب کرد، توضیح داد: «دردسرهای شیرین» هم دردسر دارد هم شیرین است. تصویربرداری را از اوایل پاییز ۱۴۰۰ آغاز کردیم تا در نوروز ۱۴۰۱ پخش داشته باشیم به همین دلیل تا ۲۵ اسفندماه بی‌وقفه تصویربرداری را ادامه دادیم و از آن تاریخ به بعد به مرحله پس‌تولید و تدوین قسمت‌ها رسیدیم.

وی ادامه داد: تصویربرداری این سریال بسیار برای دشوار بود، شیوع کرونا و اوج ویروس اُمیکرون در تهران و سایر شهرها شرایط را برای تصویربرداری و فعالیت محدود کرده بود و در این شرایط همه عوامل تلاش کردند تا کار را هرطور که شده برای شب عید به آنتن شبکه برسانیم.

موفق درباره نحوه نگارش «دردسرهای شیرین» تصریح کرد: سیناپس ۱۳ قسمت سریال برای شروع کار آماده بود و از میان آن‌، هفت قسمت ابتدایی، متن کامل و بازنویسی شده‌ای داشت و با همان هفت قسمت تولید را آغاز کردیم و در طول تصویربرداری به نگارش و بازنویسی باقی قسمت‌ها پرداختیم، البته من تا قبل از شروع تصویربرداری در گروه نویسندگان می‌نوشتم ولی با شروع تولید تمام این وظیفه برعهده  محمد نداف و کریم خودسیانی بود.

کارگردان سینما و تلویزیون درباره زمان پخش سریال در نوروز ۱۴۰۱ گفت: پخش سریال در نوروز ۱۴۰۱ به دلیل فشردگی کنداکتور و ساعتی که شبکه پنج برای سریال در نظر داشت، شرایط را برای دیده شدن سریال دشوار کرد، ولی امیدوار هستم در بازپخش از شبکه تماشا سریال «دردسرهای شیرین» دیده شود.

موفق که در گذشته به عنوان کارگردان سینمای کودک شناخته شده بود، در پایان با اشاره به فعالیت‌های اخیر خود در حوزه سینما و تلویزیون توضیح داد: در حال نگارش چند فیلمنامه سریال و سینمایی هستم. با هر کدام که رابطه بیشتری برقرار کنم و احساس کنم مخاطب با آن همراه می‌شود، آن را انتخاب می‌کنم و مراحل پیش تولید کار را آغاز می‌کنیم.

سریال «دردسرهای شیرین» هرشب ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش می‌شود و تکرار آن در ساعت‌های ۲ بامداد، ۸ صبح و ۱۴ ظهر روز بعد روی آنتن می‌رود تا در کنار سریال «دردسرهای عظیم» که ساعت ۲۱ پخش می‌شود، دومین دردسر کنداکتور شبکه تماشا باشد.

این سریال داستانی اجتماعی با رگه‌هایی کمدی دارد و پوریا پورسرخ و مریم مومن نقش زوج «دردسرهای شیرین» را ایفا می‌کنند.

یوسف مرادیان و سمیرا حسینی، افسانه بایگان، پاشا جمالی نیز دیگر نقش‌های اصلی این سریال را بازی می‌کنند. رضا و رسول توکلی، شهین تسلیمی، مرتضی کاظمی، فهیمه سلیمانی، ژیلا دایی و سهیل قاصدی نیز سایر بازیگران این سریال هستند.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000