نتایج نظرسنجی درباره بینندگان تلویزیون در نیمه دوم رمضان اعلام شد/ «خوشنام» از «نجلا» جلو زد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۴

نتایج نظرسنجی درباره بینندگان تلویزیون در نیمه دوم رمضان اعلام شد/ «خوشنام» از «نجلا» جلو زد

براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما در نیمه دوم ماه رمضان، سریال «خوشنام» و برنامه‌های تلویزیونی «عصر جدید» و «زندگی پس از زندگی» پربیننده‌ترین مجموعه‌های سیما بودند.

به گزاش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما در نیمه دوم ماه رمضان نشان می‌دهد که در ماه رمضان ۷۸/۹ درصد از پاسخگویان، بیننده برنامه‌های سیما اعم از سریال، فیلم سینمایی، مسابقه، سخنرانی، برنامه‌های گفتگومحور، برنامه‌های ورزشی و اخبار بوده‌اند.

از بین سریال‌های جدید پخش شده در ماه رمضان سریال «خوشنام» از شبکه یک ۳۲/۸ درصد، سریال «نجلا ۲» از شبکه سه سیما ۳۲/۱ درصد، سریال «از سرنوشت ۴» از شبکه دو سیما ۲۶/۲ درصد و سریال «مسافران شهر» از شبکه پنج سیما ۳/۴ درصد بیننده داشته است.

بر مبنای این نظرسنجی در حالی که فصل دوم سریال «نجلا» در نیمه اول ماه مبارک با ۲۶/۸ درصد عنوان پرمخاطب‌ترین سریال را کسب کرده‌ بود، در نیمه دوم این ماه در رقابت با دیگر سریال‌های رمضانی با جذب ۳۲/۸ درصد مخاطب، دومین سریال از نگاه مخاطبان شد.

میزان بیننده سریال‌های تکراری سیما در ماه رمضان نیز بررسی شده است که از میان آن‌ها سریال « آنام» از شبکه آی فیلم پربیننده‌ترین سریال تکراری سیما بوده است.

۳۸/۵ درصد پاسخگویان در نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، بیننده ویژه برنامه‌های افطار شبکه‌های سیما بوده‌اند و از میان ویژه برنامه‌های افطار شبکه‌های سیما، برنامه «زندگی پس از زندگی» از شبکه چهار با ۲۷/۹ درصد، پربیننده‌تر از سایر برنامه‌های ویژه افطار سیما شد.

مرکز تحقیقات صداوسیما همچنین در این نظرسنجی میزان مخاطبان ویژه برنامه‌های سحر سیما را بررسی کرد. براساس این نظر سنجی، «ویژه برنامه سحر» از شبکه‌های استانی ۱۲/۸ بیشترین مخاطب را داشته اند.

همچنین از میان برنامه‌های ویژه ماه رمضان، ویژه برنامه‌های شب‌های قدر با ۵۱/۳ درصد بیشترین مخاطب را داشته‌اند.

پس از ویژه برنامه‌های شب‌های قدر، «برنامه‌های ترتیل خوانی قرآن کریم» با ۳۴/۸ درصد، برنامه‌های «مناجات خوانی» با ۳۳/۵ درصد و «سخنرانی‌های مذهبی» با ۳۲/۲ درصد بیشترین مخاطب را داشته‌اند.

در این نظرسنجی برنامه‌های ویژه ماه رمضان در شبکه‌های سیما نیز بررسی شده است که از میان برنامه‌های نظرسنجی شده برنامه «عصر جدید» با ۴۸/۸ درصد پربیننده‌تر از سایر برنامه بوده است و پس از برنامه «عصر جدید»، برنامه «خندوانه» از شبکه نسیم با ۳۰/۱ درصد بیشترین مخاطب را داشته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000