رونمایی از آلبوم جدید کیوان ساکت با صدای رحیم عدنانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۹

رونمایی از آلبوم جدید کیوان ساکت با صدای رحیم عدنانی

کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار از رونمایی آلبوم جدید خود با عنوان «دینشت» در فرهنگسرای ارسباران خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار از انتشار تازه‌ترین آلبوم خود با عنوان «دینشت» در روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران خبر داد.

این اثر موسیقایی از سوی انتشارات «چکاوک زنده رود» روانه بازار موسیقی می‌شود و رحیم عدنانی اجرای قطعه‌های آن را برعهده دارد.

ساکت با اشاره به اینکه ساماندهی و آماده‌سازی آهنگ‌ها را انجام داده است، توضیح داد: این آلبوم شامل ۶ قطعه موسیقی بختیاری و ۴ قطعه سازوآواز است که نام قطعه‌ها شامل «دندال»، «تکنوازی سه تار»، «مه چارده»، «شوق خدا»، «هلهله کوسه»، «سول سکندر»، «تیر مرزنگ»، «تکنوازی تار»، «یارم‌ای گلی»، «عشق خدا» و «مه ری» است.

آهنگساز آلبوم «دینشت» ادامه داد: اشعار این اثر از شاعرانی چون سلیمانی، زینب ممبینی، علی بداغی و آرمان راکیان است. همچنین ضبط ارکستر در استودیو خورشید و توسط مهدی رمضانی انجام شده و میکس و مسترینگ نیز برعهده مجتبی صادقی و کامبیز جهانبخش است. بهر صادقی و شنتیا حیدری هم به عنوان همخوان در این آلبوم فعالیت کرده‌اند.

وی در پایان گفت: در مراسم رونمایی از آلبوم استادان و هنرمندانی چون ساسان فاطمی، داوود گنجه‌ای، هومان اسعدی، فاضل جمشیدی و… حضور دارند.

عوامل و نوازندگان این اثر موسیقایی عبارتند از محمد دلنوازی عود، یحیی علوی سنتور، سالار زمانیان تار و تارباس، کیارش ساکت تار و تار باس، علی فربودنیا نی، اشکان مرادی کمانچه، سیاوش ساکت تمبک، امیر حسین عدنانی کرال، فاطمه عدنانی کرال، بهار صادقی کرال، کامبیز جهانبخش کرال، بهار صادقی همخوان، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است