تیزر لایواکشن «پینوکیو» را تماشا کنید/ وقتی تام هنکس ژپتو می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۷

تیزر لایواکشن «پینوکیو» را تماشا کنید/ وقتی تام هنکس ژپتو می‌شود

کمپانی دیزنی از پوستر و تیزر جدید لایواکشن «پینوکیو» با بازی تام هنکس رونمایی کرد.

به گزارش صبا  به نقل از ورایتی، از زمانی که فیلم «کروئلا» در ماه می ۲۰۲۱ اکران شد، بخش اقتباسی انیمیشنی دیزنی سوت و کور شد با این حال این وضعیت در پاییز امسال تغییر خواهد کرد.

قرار است در ماه سپتامبر امسال یک اقتباس لایو اکشن (حرکت زنده) از «پینوکیو» از سوی دیزنی عرضه شود. «پینوکیو» در حقیقت دومین فیلم بلند انیمیشن دیزنی بود که سال ۱۹۴۰ روی پرده سینماها رفت. البته از آنجایی که پینوکیو صرفا به دیزنی وابسته نیست این اثر به کارگردانی زمکیس یکی از سه اقتباسی است که امسال از این داستان منتشر می شود.

اولین نسخه مربوط به یک اقتباسی روسی با دوبله‌ای بسیار پرطرفدار بود که در فوریه امسال اکران شد. دیگر نسخه «پینوکیو» نیز به نسخه استاپ موشن این اثر به کارگردانی گی‌یرمو دل تورو برمی گردد که قرار است ماه دسامبر در نتفلیکس عرضه شود.

در نسخه دیزنی، تام هنکس در نقش ژپتوی هیزم شکن و بنجامین ایوان آینسورث نیز در نقش عروسک چوبی بازی می کنند. جوزف گوردون-لویت نیز صداپیشگی جیمینی کریکت مشاور مذهبی و سینتیا ارویوو نیز نقش پری آبی را در این کار بر عهده دارند.

در تیزر جدید تقریبا همه شخصیت های برجسته این حرکت زنده نشان داده می شود با این حال فقط نگاهی کوتاه به خود پینوکیو انداخته شده است.

اقتباس حرکت زنده «پینوکیو» قرار است روز ۸ سپتامبر در دیزنی پلاس عرضه شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است