خداوند به‌واسطه صدای خوب فرصتی داد تا صدای مردم باشیم/ روزهای شلوغ در رادیو | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۱
حسن همایی در گفتگو با صبا:

خداوند به‌واسطه صدای خوب فرصتی داد تا صدای مردم باشیم/ روزهای شلوغ در رادیو

حسن همایی شاعر، دوبلور و گوینده رادیو درباره برنامه هایی که از امواج شبکه های رادیویی پخش می شوند، توضیح داد.

حسن همایی شاعر، دوبلور و گوینده رادیو ایران، ایده‌پرداز و سناریست درباره برنامه‌هایش که از امواج شبکه‌های رادیویی پخش می شوند به خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا گفت: با برنامه اذانگاهی«به افق آفتاب» که این روزها ساعت ۱۲:۴۰ در رادیو ایران به طور زنده پخش می شود، صدای مردم می شویم.

این گوینده رادیو افزود: این برنامه، موضوعاتی دارد که درباره آنها صحبت می کنیم، پس از آن کارشناسی می آید و همچنین پیامک ها و نظرات مردم را بازتاب می دهیم. همچنین برنامه «راه شب» که در بامداد هر جمعه ساعت ۰:۳۰ تا ۲:۳۰ پخش می شد، دو هفته ای است تا ۳ بامداد ادامه پیدا می کند؛ برنامه ای کاملاٌ تعاملی، بین ما و مردم.

مجری «راه شب» توضیح داد: در «راه شب» با مهمان تلفنی همراه می شویم و همچنین درباره موسیقی حرف می زنیم، تفال می زنیم به کتاب حافظ و در بخش های دیگر گزارش و داستانک می خوانیم.

او درباره برنامه های از قبل تولید شده خود که اکنون از رادیو ایران پخش می شوند، اطلاع داد: این برنامه ها عبارتند از «بشارت باران» که پیش از اذان صبح در شبکه های رادیویی منتشر می شود. «پارسی گویان» با موضوع زبان و ادبیات فارسی را نیز دارم که پنجشنبه ها ساعت ۱۶ پخش و تکرار برنامه پس از اخبار سه شنبه ها ساعت ۲۳ تا ۰۰:۰۰ است.

وی بیان کرد: به جز آیتم ها، آنونس ها و کارهای دیگر، به صورت جسته گریخته در رادیوهای دیگر به غیر از رادیو ایران هم مشغول به کار می شوم مثلا با افتخار در روزهای شنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در بخش عصرگاهی رادیو پیام اجرا می کنم.

دوبلور و گوینده رادیو ایران درباره برنامه هایش در ماه محرم، گفت: در مناسبت های ویژه به واسطه جنس صدایم از رادیوهای مختلف پیشنهادهای زیادی دارم. البته به این گونه نیست که برای محرم امسال برنامه ریزی اجرایی داشته باشم، اما در همان ایام اطلاع می دهند و من هم اجرا می کنم.

حسن همایی در پایان عنوان کرد: آرزو دارم خودم و همه همکارانم شبیه حرف هایی باشیم که می گوییم، دقیقاٌ از جنس حرف هایی باشیم که با مردم می زنیم. خدا از طریق صدای خوب، به ما فرصتی داد و از خداوند می خواهم صدای خوب را فرصتی کند که باطن های خوب را منعکس کند و بتوانیم دقیقاٌ همان شکلی باشیم که با مردم حرف می زنیم.

پگاه زارعی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    122/039/668/000
  • بی‌بدن
    31/159/220/500
  • سال گربه
    27/468/929/500
  • مست عشق
    16/428/078/500
  • آپاراتچی
    4/731/691/500
  • آسمان غرب
    4/086/239/500
  • ایلیاجست‌وجوی قهرمان
    4/017/155/500
  • پرویزخان
    3/349/494/500
  • نوروز
    3/326/111/000