آماده سازی لوکیشن های مجموعه «سامو بندری» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۳
علیرضا سبط احمدی خبرداد:

آماده سازی لوکیشن های مجموعه «سامو بندری»

علی اوسیوند ، مهدی فقیه و حسن پورشیرازی تا کنون برای بازی در سریال «سامو بندری» انتخاب شده اند.

سریال «سامو بندری» با کارگردانی ابراهیم فروزش و تهیه کنندگی  سید علیرضا سبط احمدی در گروه نوجوان مرکز سیما فیلم در روز های آخر پیش تولید به سر می برد.
سبط احمدی درباره این سریال  به صبا گفت:گروه تولید این مجموعه مشغول آماده سازی لوکیشن های این سریال هستند .علی اوسیوند ، مهدی فقیه و حسن پورشیرازی تا کنون برای بازی در این کار انتخاب شده اند.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: ناخدا صبور و خانواده اش در بندری کوچک در نزدیکی بوشهر زندگی می کنند. ناخدا از معتمدین ‌ بندر است و اهالی بندر او و خانواده اش را به خوبی می شناسند. سامو تنها پسر و فرزند کوچک اوست که ماجراجویی های زیادی می کند و ناخدا را به دردسر می اندازد. ناخدا با صبوری و همراه خانواده اش سعی می کند مشکلات پیش آمده برای سامو را حل کند و آرامش را دوباره به خانواده بازگرداند،اما دوباره سامو ماجراجویی جدیدی می کند.
 دیگر عوامل این کار عبارتند از: محمدرضا نجفی مدیر تولید، مصطفی احمدیان مدیر تصویربرداری، ونداد احمدیان تصویربردار، حسین غفاری مدیر صدابرداری، محمد جواد رجب زاده دستیار اول کارگردان، سیاوش درخشی دستیار دو کارگردان، محبوبه نظری منشی صحنه، مجتبی طاهرخانی مدیر برنامه ریزی، وحید قربانیان و محمد دریس براک دستیاران تصویر، جلال امیری مرند طراح گریم، نیلوفر فولادی طراح صحنه و لباس، زهره اسکندری دستیار لباس، علی خیری مدیر صحنه، رامین کردعلیوند، سید مهدی نجفی، بهرام سامانی دستیاران صحنه، الهام افشاریان روابط عمومی، سیامک اسفندیاری مدیر تدارکات، صادق مهری، یاسین مشعوف، حمیدرضا خسروی دستیار تدارکات و شهرام دانشگریان سینه موبیل.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است