مشغول نوشتن فیلمنامه جدیدم هستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۰
رامتین لوافی کارگردان «هت تریک»:

مشغول نوشتن فیلمنامه جدیدم هستم

صداگذاری فیلم توسط امیرحسین قاسمی به پایان رسیده ، مراحل نهایی و ساخته شدن تیتراژ پایانی باقی مانده است.

رامتین لوافی در ارتباط با اینکه فیلم «هت تریک»در چه مرحله ای است؟ به صبا گفت : صداگذاری فیلم  توسط امیرحسین قاسمی به پایان رسیده و مراحل نهایی، مثل اتانولاژ و ساخته شدن تیتراژ پایانی باقی مانده است. تدوین آن نیز توسط هایده صفی یاری انجام شده.

وی به آماده شدن فیلم تا جشنواره فجر اشاره کرد و افزود: منطقا فیلم   آماده شده و برای حضور در این جشنواره  فرستاده می شود.

لوافی در پاسخ به این سوال که فیلم نیز مانند نام آن به موضوعات فوتبالی اشاره دارد یا خیر ؟ توضیح داد :فیلم با فوتبال بی ارتباط نیست. در عین اینکه  اصطلاح «هت تریک» در حوزه های دیگر به غیر از فوتبال  هم کاربرد پیدا کرده است.

او درباره شرایط تولید«هت تریک» گفت: قطعا هر پروژه شرایط خاص خودش را می طلبد . از ابتدای کار هم انتظار شرایط و امکانات خاص و عجیبی را نداشتم،چون فیلم نیازمند شرایط تولیدی متفاوتی نبود و گروه خوب و بی حاشیه ای داشتم. همه دوست داشتند فیلم در بهترین شرایط ساخته شود. این موضوع در کل گروه دیده می شد. بازیگران و  عوامل پشت دوربین در فضایی آرام روی وظیفه  و مسوولیت خودشان متمرکز بودند. این مجموعه ای بود که به من آرامش روانی می داد و باعث می شد کارم را راحت تر انجام دهم.

وی  در ارتباط با مدت زمان فیلمبرداری توضیح داد: از ابتدا هم برنامه ریزی طولانی برای فیلم نشده بود ، اما به هر حال فیلمنامه خودم بود . فضا و کاراکترهای فیلم را به خوبی می شناختم و همراهی یک گروه متمرکز باعث شد، فیلم چند جلسه زودتر از زمان برنامه ریزی شده در ۲۸ جلسه به پایان برسد که برای یک فیلم سینمایی زمان ایده آلی محسوب می شود.

لوافی نویسنده «هت تریک» در خصوص آخرین فعالیت هایش گفت:چند ماهی است که مشغول نوشتن  یک فیلمنامه هستم که یک روز پر تنش و پر التهاب  از زندگی چند نفر را روایت می کند.

«هت تریک» سومین فیلم بلند رامتین لوافی، داستان پر التهاب اجتماعی است که در زمان محدود دو ساعت اتفاق افتاده و زمان داستان با طول فیلم تقربیا برابر است. وی پیش از این «آرام باش و تا هفت بشمار» و «برلین منفی هفت» را ساخته است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است