مهم ترین هدف نمایشگاه مطبوعات افزایش تعامل میان مخاطب و رسانه هاست | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۵
سعید الهی:

مهم ترین هدف نمایشگاه مطبوعات افزایش تعامل میان مخاطب و رسانه هاست

نشریات واهالی رسانه که در بخش خصوصی فعالیت می کنند، دارای مشکلات معیشتی هستند و اتفاقی نیفتاده است.

سعید الهی روزنامه نگار و کارشناس فرهنگی  با حضور در غرفه صبا در ارتباط با تاثیر نمایشگاه مطبوعات بر ارتباط بین اهالی هنر و رسانه گقت:برای ارزیابی نمایشگاه باید ابتدا به اهداف نمایشگاه رجوع کنید و اینکه نمایشگاه بر چه مبنایی شکل گرفته است.این دوره از نمایشگاه بیست و سومین دوره برگزاری آن است. فکر می کنم مهم ترین هدف نمایشگاه مطبوعات افزایش تعامل و هم افزایی میان مخاطب و رسانه هاست.

وی در ادامه افزود: چند سال اخیر ،شاهد انحراف بسیاری هستم و تعاملی اتفاق نیفتاده است.اگرمی خواستیم تعاملی اتفاق بیفتد، باید حداقل خروجی آن افزایش تیراژ رسانه ها و روزنامه و ارتباط گیری بیشتر اقشار مختلف مردم با آنها باشد. این خروجی را حس نمی کنم و فکر می کنم همچنان رسانه ها  مشکلات اقتصادی خود را دارند.نشریات واهالی رسانه که در بخش خصوصی فعالیت می کنند، دارای مشکلات معیشتی هستند و اتفاقی نیفتاده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۷/۳۴۱/۲۱۳/۴۰۰
  • تمساح خونی
    168/280/427/250
  • مست عشق
    120/214/320/750
  • زودپز
    ۱۱۷/۳۳۸/۵۰۳/۵۰۰
  • پول و پارتی
    ۸۹/۵۳۶/۲۱۹/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۳۵/۰۲۲/۳۱۶/۵۰۰
  • قیف
    ۲۶/۲۷۷/۸۱۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۳/۸۶۹/۵۵۱/۱۰۰
  • قلب رقه
    ۱۳/۴۳۲/۰۲۶/۰۰۰
  • صبحانه‌با‌زرافه‌ها
    ۱۲/۶۴۹/۹۲۴/۰۰۰
  • ملاقات با جادوگر
    ۱۱/۴۰۱/۰۰۷/۵۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۰/۷۷۱/۸۶۳/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۵۳۲/۴۴۳/۵۰۰
  • آغوش باز
    ۲/۵۲۲/۲۱۵/۰۰۰
  • استاد
    ۶۰۲/۸۶۰/۰۰۰
  • باغ کیانوش
    ۵۹۰/۰۳۷/۵۰۰
  • آنها مرا دوست داشتند
    ۲۳۵/۹۷۷/۰۰۰
  • شبگرد
    ۲۲/۵۸۰/۰۰۰