مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در نیویورک منصوب شد

به گزارش صبا به نقل از از روابط عمومی صداوسیما، علی رجبی مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در نیویورک شد.

در متن حکم پیمان جبلی خطاب به علی رجبی آمده است:

«باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای علی رجبی،

نظر به مراتب تعهد و تجارب مفید جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان “مدیر دفتر نمایندگی سازمان در نیویورک “منصوب می‌شوید. رصد وقایع و رویدادهای سازمان ملل متحد و کشور محل مأموریت در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، مذهبی و فرهنگی، جمع آوری و ارسال اخبار با توجه به اولویت ها و ارزش های خبری و بهره برداری بهینه از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود در جهت تولید برنامه از وظایف شما می‌باشد.

از زحمات و تلاشهای  مستمر جناب آقای کامران نجف زاده در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم. توفیق جنابعالی را از خداوند متعال، در ایفای مطلوب وظایف محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی  خواستارم.»

رجبی خبرنگار ارشد سازمان صداوسیما، دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی و نیز  رشته علوم ارتباطات گرایش ژورنالیسم تلویزیونی است. وی که با زبان‌های اسپانیایی و عربی و انگلیسی  آشنایی دارد، دارای  22 سال سابقه خبرنگاری داخلی در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی؛ شامل حوزه‌های خبری ریاست جمهوری، ریاست قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی، وزارت امور خارجه، شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، سپاه پاسداران و وزارت نفت است.

رجبی همچنین در بیش از 20 کشور برای پوشش رویدادهای خبری، حضور کوتاه مدت داشته است. در کارنامه وی، عناوینی چون خبرنگار و مدیر خبر صداوسیما در افغانستان، خبرنگار و مدیر خبر صداوسیما در عراق، خبرنگار و مدیر نمایندگی سازمان صداوسیما در منطقه امریکای لاتین (ونزوئلا) ثبت شده است.

انتهای پیام/