ساخت یک دنباله و اسپین‌‎آف از «مرد خاکستری»/ برادران روسو بیانیه دادند | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۸

ساخت یک دنباله و اسپین‌‎آف از «مرد خاکستری»/ برادران روسو بیانیه دادند

نتفلیکس قصد دارد یک اسپین‌آف و یک دنباله بر فیلم پرهزینه «مرد خاکستری» با بازی رایان گاسلینگ بسازد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، نتفلیکس برنامه های بزرگی برای تبدیل کردن فیلم «مرد خاکستری» به یک فرنشایز جاسوسی دارد. چند روز پس از انتشار این تریلر جاسوسی مربوط به سازمان CIA با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری، نتفلیکس اعلام کرد قصد دارد این فیلم را با یک دنباله و یک اسپین‌آف که هر دو در حال حاضر در مرحله توسعه قرار دارند، گسترش دهد.

رایان گاسلینگ و کارگردانان فیلم جو و آنتونی روسو قرار است برای حضور در دنباله این اثر به این فیلم برگردند.

استیون مک فلی فیلمنامه نویس مشترک این کار نیز که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه های «کاپیتان آمریکا» و «انتقام جویان» اعتبار دارد، در حال نوشتن فیلمنامه دنباله «مرد خاکستری» است.

روز گذشته ۲۶ جولای برادران روسو در بیانیه ای چنین اعلام کردند: ما از شور و شوق طرفداران این فیلم در سراسر جهان قدردانی می کنیم.

این دو برادر تاکید کردند: با داشتن شخصیت های بسیار شگفت انگیز در فیلم، همیشه در نظر داشتیم که «مرد خاکستری» را به بخشی از یک جهان گسترده سینمایی تبدیل کنیم و اکنون هیجان زده هستیم که نتفلیکس دنباله ای با با بازی رایان (گاسلینگ) می سازد.

نتفلیکس اعلام کرده است فیلم «مرد خاکستری» در سه روز اول نمایشش در این سرویس ۸۸ میلیون و ششصد هزار ساعت دیده شده و به راحتی به رتبه اول پربیننده ترین های نتفلیکس در این روزها تبدیل شده است.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است