پوستر نمایش «آیزنهاور ۴:۵۷» منتشر شد/ آغاز اجرای نمایش | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۹

پوستر نمایش «آیزنهاور ۴:۵۷» منتشر شد/ آغاز اجرای نمایش

پوستر نمایش «آیزنهاور 4:57» همزمان با آغاز اجرای این نمایش در خانه نمایش دا منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی نمایش، تئاتر «آیزنهاور ۴:۵۷» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی علیرضا حافظی و همچنین به تهیه‌کنندگی حمیدرضا معتمدآریا از امروز سه‌شنبه ۱۱ مردادماه از ساعت ۲۱ در خانه نمایش دا به صحنه خواهد رفت. پوستر این نمایش نیز با طراحی مریم راد همزمان با اجرای این نمایش منتشر شد.

بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه علیرضا نامنی، پویا یگانه‌دوست، علیرضا حافظی، ساقی سلیقه‌دار و سهیل نگهدارزاده هستند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «آیزنهاور ۴:۵۷» گزارش کیفی از صحنه جرم است که باید به امور بایگانی و ریاست دایره جنایی تلگراف شود؛ نام مقتول گلابتون صمدی، سن نوزده سال، علت مرگ بعد از اعلام نتیجه معاینه جسد به طور قطعی مشخص می‌شود. اما اینجانب سروان یحیی رادمهر، دو احتمال کلی را بررسی خواهم کرد؛ خودکشی و قتل.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مشاور هنری کارگردان: آرمین جباره‌اصل و شایان بهمنی، طراح صحنه و طراح لباس: علیرضا حافظی، طراح گریم: ساقی سلیقه‌دار، بازیگردان: آرمین جباره‌اصل، دستیار کارگردان و مدیر صحنه: سینا سلیقه‌دار، عکاس و طراح پوستر: مریم راد، تایپوگرافی: صابر ریاحی و مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات: شقایق فرشته.

علاقه‌مندان به منظور تهیه بلیت نمایش «آیزنهاور ۴:۵۷» می‌توانند به سامانه تیوال و یا گیشه فروش بلیت خانه نمایش دا مراجعه کنند.

خانه نمایش دا واقع در خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول، پلاک ۵ است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است