وارنر پشت پروژه «بت‌گرل» را خالی کرد/ وضعیت مبهم پروژه ۹۰ میلیون دلاری | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۴

وارنر پشت پروژه «بت‌گرل» را خالی کرد/ وضعیت مبهم پروژه ۹۰ میلیون دلاری

کمپانی وارنر قید نمایش فیلم «بت‌گرل» به کارگردانی عادل العربی و بلال فلاح را زد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، کمپانی وارنر قید پخش فیلم «بت‌گرل» را که اقتباسی از شخصیت کمیک دی‌سی است، زد. بنا به گزارش های رسیده، «بت‌گرل» به کارگردانی عادل العربی و بلال فلاح در هیچ پلتفرم مربوط به استودیوی وارنر و نه حتی در سینماهای مربوط به این کمپانی نمایش داده نمی شود.

فیلم «بت‌گرل» با هزینه تولید ۹۰ میلیون دلاری با بازی لسلی گریس در نقش باربارا گوردون (یا همان بت‌گرل) و به کارگردانی عادل العربی و بلال فلاح خالقان مجموعه «خانم مارول» در سال ۲۰۲۱ به عنوان بخشی از تلاش گسترده کمپانی برادران وارنر برای تولید فیلم به ویژه برای نمایش در HBO Max در دستور کار قرار گرفت.

گفته می شود دلیل این تصمیم وانر به اولویت جدید کمپانی وارنر برای پخش فیلم ها در سینما برمی گردد. این در حالی است که بودجه «بت‌گرل» طوری تنظیم شده بود که در سرویس HBO Max نمایش داده شود و برای اکران در سینماها در نظر گرفته نشده بود.

نزدیکان به استودیوی وارنر اصرار دارند که دلیل این تصمیم را به کیفیت فیلم و یا تعهد فیلمسازان ربطی ندهند و تنها به تمایل استودیو برای نمایش فیلم ها بر پرده بزرگ تاکید دارند.

بودجه «بت‌گرل» که در اوایل سال جاری فیلمبرداری بخش های اصلی اش به پایان رسید و اکنون در مراحل پس از تولید به سر می برد، به دلیل تاخیر و همینطور رعایت پروتکل های بهداشتی به ۹۰ میلیون دلار رسیده بود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است