کیانِ سریال «در کنار هم ۲» هستم/ نقش جدی اما شیرین | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۰
حامد تهرانی در گفتگو با صبا:

کیانِ سریال «در کنار هم ۲» هستم/ نقش جدی اما شیرین

بازیگر نقش «کیان» در سریال «در کنار هم» درباره ویژگی های نقش خود در این سریال توضیحاتی ارایه داد.

حامد تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره حضور خود در سریال در دست ساخت «در کنار هم ۲» به تهیه کنندگی آرزو ابوحمزه و کارگردانی داریوش جهانگیری عنوان کرد: زمانی که برای کار به این پروژه دعوت شدم هنوز یک ماه از تصویربرداری سریال «ناخونک» به کارگردانی یزدان فتوحی و تهیه کنندگی محمد صالحیان باقی مانده بود و حضور همزمان در دو پروژه شرایط کاری ام را سخت کرد.

وی با اشاره به اینکه «در کنار هم ۲» داستان دو برادر است که یکی از آنها بنا به دلایلی مجبور می شود با خانواده برادر خود با هم زندگی کند، بیان کرد: من نقش «کیان» را در این سریال ایفا می کنم و پسر خانواده ای هستم که نسبت به خانواده عموی خود که رامین ناصرنصیر نقش آن را ایفا می کند، خانواده ای مقرراتی و با آداب و رسوم متفاوت هستند.

تهرانی ادامه داد: همچنین یک پسر عمو به نام «آرش» نیز دارم که درگیر اتفاقاتی می شود و من که فاصله سنی زیادی با او ندارم باید او را راهنمایی کنم. در واقع تمام چالش های سریال حول «آرش» و «کیان» می گذرد. البته در این میان خانواده «کیان» وقتی تلاش زیاد او را برای تامین مخارج عروسی و گرفتن خانه برای ازدواج با دخترعمویش می بینند، دچار سوتفاهم می شوند و فکر می کنند کیان گرفتار اعتیاد شده و قضاوتش می کنند.

بازیگر «در کنار هم ۲» درباره ویژگی های نقش «کیان» توضیح داد: «کیان» پسری مهندس و بسیار عاقل است که همیشه کار درست را انجام می دهد و طبق مقررات خانواده عمل می کند و در اختیار آنها است و خانواده نیز روی او حساب باز می کنند. من تا به حال نقش فردی را که بسیار عاقل است، بازی نکرده ام اما می توانم بگویم «کیان» در عین عاقل بودن شیرین است و خشک نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که بازی در چه نقشی را ترجیح می دهد، بیان کرد: من همیشه دوست داشتم نقش های متفاوت را تجربه کنم به عنوان مثال حدود سه سال پیش بود که سریال «دشت آزادگان» را با احمد کاوری کار کردم که کاملا فضای جدی با حال و هوای جبهه و جنگ داشت. «کیان» این سریال نیز اگرچه فردی جدی است اما شیرینی های خاص خود را دارد یعنی اینگونه نیست که خیلی خشک باشد.

تهرانی در ادامه مطرح کرد: آرزو ابوحمزه تهیه کننده این سریال از دوستان قدیمی من هستند که دوست داشتم در این پروژه با ایشان همکاری کنم. همچنین حضور بازیگرانی چون رامین ناصرنصیر، روشنک عجمیان، خشایار راد، سوزان عزیزی، آرش نوذری و… به سبک و نوع بازی من نیز نزدیک بود و این برای من شرایط مناسبی را فراهم کرد.

بازیگر «در کنار هم ۲» با اشاره به اینکه امیدوار است که مردم این سریال را دوست داشته باشند، گفت: ما سعی می کنیم مردم را با تلویزیون آشتی دهیم اما شرایط خیلی از نظر مالی و موقعیتی که در سازمان به وجود آورده اند، سخت شده است. کار ما نیز سخت شده و مردم  از ما دور شده اند. متاسفانه مردم قهر کرده اند و امیدوارم مشکل مدیران حل شود و مردم را با تلویزیون آشتی دهند چراکه در حال حاضر تنها مدیا برای مردم اینستاگرام و فضای مجازی شده است و کسانی که از خانه خود می آیند مشهورتر از کسانی هستند که سال ها  فعالیت کرده اند.

وی در پایان با بیان اینکه بیشتر دغدغه کارگردانی دارد، تصریح کرد: سال گذشته یک سریالی را ساختم که به دلیل برخی مشکلات هنوز از روی آنتن نرفته است. امسال نیز با وجود آنکه دو سه پیشنهاد بازی داشتم، ترجیح دادم کار نکنم و تمرکزم را روی کارگردانی بگذارم. در حال حاضر نیز یک طرحی که کار ترکیبی داستانی است برای یکی از شبکه های تلویزیون ارایه دادم و احتمال دارد تا حدود یک ماه دیگر قطعی بشود.

«در کنار هم۲ » به تهیه کنندگی آرزو ابوحمزه و کارگردانی داریوش جهانگیری در ۴۰ قسمت ٢۵ دقیقه ای روایت می شود.

خشایار راد، افسانه ناصری، رامین ناصر نصیر، آرش نوذری، سوزان عزیزی، روشنک عجمیان، داریوش سلیمی ، فرزاد حاتمیان، حامد تهرانی ،سالار کریمخانی، مهران ضیغمی، مهسا کریم زاده، آرمان پیراسته، طناز دهقان، هدیه آزیده هاک و… دیگر بازیگران این اثر هستند.

این سریال با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر، کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است