بابک‌ برزویه آدم دوست‌داشتنی و بی‌ریایی بود/ از او یاد می‌گرفتم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۱
رییس انجمن عکاسان سینما در گفتگو با صبا:

بابک‌ برزویه آدم دوست‌داشتنی و بی‌ریایی بود/ از او یاد می‌گرفتم

رییس انجمن عکاسان سینما با ابراز تاسف از فقدان بابک برزویه گفت که این عکاس فقید یک رفیق دلسوز و بخشنده بود.

به گزارش خبرنگار تجسمی صبا، بابک برزویه عکاس خبری و سینما که از دی ماه ۱۴۰۰ بر اثر عارضه قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بود، عاقبت دار فانی را وداع گفت.

حسن شجاعی عکاس و رییس انجمن عکاسان سینما در گفتگو با خبرنگار صبا درباره بابک برزویه دوست و همکار فقید خود گفت: بابک برزویه از عکاسان مهم سینما، تئاتر و مطبوعات کشور ما بود و با کارگردانان درجه یکی ازجمله مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش، پوران درخشنده و زنده‌یاد رسول ملاقلی پور کار کرده بود.

او ادامه داد: بابک بسیار آدم دوست داشتنی و بی‌ریایی بود و اصلا ادعا نداشت. او همیشه یار و غمخوار انجمن بود و هر کاری از دستش برمی‌آمد، انجام می داد.

رییس انجمن عکاسان سینما تصریح کرد: من حدود ۲ سال در هیات مدیره انجمن در خدمت او بودم و کلی خاطرات خوب با هم داشتیم. رفتن بابک برزویه برای عکاسی سینما و مطبوعات ما ضایعه بسیار بدی است.

او افزود: آن دو سالی که در انجمن کنار هم بودیم همه سرشار از خاطره بود. حتی خودم سر کلاس‌های او حضور پیدا می‌کردم و از جدیت و تلاش و انرژی که برای هنرجویان می‌گذاشت، لذت می‌بردم. من همیشه سعی می‌کردم از او یاد بگیرم.

این هنرمند اظهار کرد: بابک‌ همیشه صمیمی بود و بی ریا، همچنین شوخ طبع و بی‌عقده بود. به عنوان پیشکسوت و کسی که در کار عکاسی یک دهه از من جلوتر بود همیشه برایم فرد قابل احترام و مورد اطمینانی بود. من و هم‌نسلان ما خاطرات خوب زیادی از بابک داریم زیرا بزرگ‌ترین حُسن او بخشیدگی بود.

شجاعی در پایان درباره آخرین دیدار خود با بابک برزویه گفت: ما همیشه با هم در تماس بودیم و حدود ۲ هفته قبل از اینکه به کما برود با هم سر مسائل صنفی گفتگو کردیم.

ندا زنگینه

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است