کارگاه آموزشی کیوان ساکت در اصفهان | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۱

کارگاه آموزشی کیوان ساکت در اصفهان

کیوان ساکت در اصفهان دوره‌های نوازندگی برگزار می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار گفت: قرار است یک کارگاه آموزشی در شهر اصفهان برگزار کنیم که از روز چهارشنبه ۲ شهریورماه سال جاری از سوی مجموعه فرهنگی «شهر آشوب» برگزار می‌شود.

این آهنگساز در ادامه بیان کرد: این کلاس تفاوت کلی با کارگاه‌های آموزشی قبلی که برگزار کردم، دارد و این تفاوت در نوع نگاه نوازندگی و تکنیک‌های پیشرفته تار و سه تار، شیوه تمرین کردن و بهداشت نوازندگی است.

وی تصریح کرد: این کارگاه آموزشی به مشکل‌های نوازندگان و افزایش ارتقای نوازندگی می‌پردازد و در نظر داریم هنرجویان متوسط و پیشرفته بتوانند از مشکل‌های خود حرف بزنند و بتوانیم راه حل‌های مناسبی را برای حل مشکل آن‌ها مطرح کنیم.

نوازنده تار در پایان گفت: همچنین در این کارگاه به شیوه ساز زدن نوازندگان نیز می‌پردازیم، زیرا اگر نوازنده به شیوه درستی ساز نزند، مشکل‌هایی در عصب و ماهیچه‌های آن‌ها به وجود می‌آید که به دست‌، بازو، شانه، گردن و ستون مهره آسیب جدی وارد می‌کند، در نتیجه راه حل‌هایی برای حل این مساله‌ها در اختیار نوازندگان قرار می‌گیرد تا دچار این دسته از مشکل‌ها نشوند و همچنین ورزش‌های مناسب نوازندگی آموزش داده خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است