محورهای طرح «حمایت ویژه» مرکز گسترش از تولیدات انیمیشن اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۴

محورهای طرح «حمایت ویژه» مرکز گسترش از تولیدات انیمیشن اعلام شد

مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی با انتشار فراخوانی 5 محور اصلی طرح «حمایت ویژه» برای تولید آثار انیمیشن را اعلام کرد.

به گزارش صبا به نقل از ارتباطات و اطلاع‌‎رسانی مرکز گسترش، مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در نظر دارد تا در برنامه‌ای با عنوان «حمایت ویژه» از تولید انیمیشن‌های خلاقانه و به دور از شعارزدگی که با موضوعاتی که در این طرح و فراخوان مطرح و پیشنهاد شده است، حمایت ویژه داشته باشد.

در طرح «حمایت ویژه» از میان طرح‌ها و ایده‌های دریافتی، موضوعات بدیع و تازه، سوژه‌های جذاب و پرکشش، مطابق فهرست زیر اولویت دارند:

ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی، تاریخچه انقلاب اسلامی و تبیین آرمان‌های آن، فرهنگ مقاومت، شهادت و ایثار و  دفاع مقدس و معرفی قهرمانان ملی در این حیطه ها، قصص قرآنی و روایات معتبر مربوط به اولیای الهی و آینده‌نگری بر محور امید و آگاهی منطبق بر اصول گام دوم انقلاب اسلامی.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت پیشنهاد پس از مطالعه شیوه‌نامه‌های حمایتی در بخش «تولید» سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به آدرس DEFC.IR از بخش «سامانه خدمات ثبت طرح و تولید» استفاده کنند.

علاوه بر موضوعات این فراخوان، امکان ثبت طرح‌ و پیشنهاد در سایر موضوعات از پیش در سایت اعلام شده است و طبق روال سابق همچنان امکان پذیر است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است