آیین‌نامه شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان-یزد منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۱
بازگشت دوباره جشنواره‌های منطقه‌ای؛

آیین‌نامه شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان-یزد منتشر شد

شصت‌وپنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان –یزد توسط انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.

به‌ گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان –یزد، با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌ عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تاکید بر ژانرهای سینمایی، از ۸ تا ۱۱ دی­‌ماه ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز در شهر یزد برگزار خواهد شد.

این جشنواره با حضور هنرمندان ۱۰ استان (سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قم، اصفهان، هرمزگان، چهارمحال بختیاری،کرمان و یزد) در دو بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود و در این دوره توجه به سینمای بومی و فیلم‌های ژنریک در الویت انتخاب و داوری خواهند بود.

نام‌نویسی از یکم شهریورماه ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. مهلت نام‌نویسی و بارگذاری آثار به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و راس تاریخ اعلام شده، سایت ثبت‌نام بسته خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت به‌ نشانی www.iycs.ir  و  www.festival.iycs.ir نسبت به نام‌نویسی در شصت‌و پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – یزد اقدام کنند.

نشانی دبیرخانه: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان نوزدهم، شماره ۲۰  دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان-یزد؛ کدپستی: ۱۵۱۷۸۷۳۸۱۱

تلفن: ۸۶۰۸۴۶۰۳ – ۸۶۰۸۴۸۶۳

پست الکترونیک: iycs.fest@gmail.com / festival@iycs.ir

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است