معرفی بازیگران و خوانندگان نمایشنامه‌خوانی «خواب زمستانی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۵
اولین اجرا از رپرتوار نمایشنامه‌خوانی «زندگی کارگری زنان» روی صحنه خواهد رفت؛

معرفی بازیگران و خوانندگان نمایشنامه‌خوانی «خواب زمستانی»

بازیگران و خوانندگان نمایشنامه‌خوانی «خواب زمستانی» معرفی شدند.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی گروه، سیما تیرانداز، سوگل خلیق، یلدا عباسی، فرزانه سهیلی، ساناز نجفی خوانشگران نمایشنامه «خواب زمستانی» نوشته لیلی عاج و کارگردانی الهام شعبانی در روز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ در پردیس تئاتر شهرزاد هستند و همچنین، امیر عظیمی و حمیدرضا ترکاشوند در این نمایشنامه‌خوانی اجرای زنده خواهند داشت.

نمایشنامه‌خوانی «خواب زمستانی» اولین اجرا از رپرتوار نمایشنامه‌خوانی «زندگی کارگری زنان» است که به صورت خیریه و با هدف آزادی زنان زندانی جرایم مالی و غیرعمد که به دلیل عدم توانایی پرداخت، در زندان به سر می‌برند، خوانش می‌شود.

همچنین، تمام عواید حاصل از این نمایشنامه‌خوانی با هماهنگی‌ صورت گرفته با سازمان زندان‌های کشور بی‌کم‌و‌کاست به آزادی این زنان اختصاص داده می‌شود.

در خلاصه اثر آمده است: «مرگ، گاه مبهم و هولناک است، گاه نوری سفید و خیره کننده. هر کسی با توجه به دغدغه‌هایی که دارد به نوعی مرگ را تعبیر می‌کند و می‌پذیرد، مانند شخصیت‌های زن نمایش خواب زمستانی…»

دیگر عوامل اثر عبارتند از تهیه‌کننده و حامی: پردیس تئاتر شهرزاد، طراح پوستر: پدرام تنعمی، آهنگساز بابک کیوانی، برنامه‌ریز: محمدحسن درباغی و حمید ملاحسینی، ساخت تیزر: پن استودیو و مدیر روابط‌عمومی آوا فیاض.

علاقمندان برای تهیه بلیت اثر می‌توانند به سایت فروش بلیت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است