ترجمه ترکی رمان «پیامبر بی‌معجزه» منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۵

ترجمه ترکی رمان «پیامبر بی‌معجزه» منتشر شد

رمان «پیامبر بی‌معجزه» نوشته محمدعلی رکنی از سوی انتشارات فِتا به زبان ترکی ترجمه و در ترکیه منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی نشر صاد، رمان «پیامبر بی‌معجزه» نوشته محمدعلی رکنی که در چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد، در فهرست پنج نامزد راه‌یافته به مرحله نهایی بخش داستان بلند و رمان قرار گرفته بود، از سوی انتشارات فِتا به زبان ترکی ترجمه و نیز در ترکیه منتشر شد.

«پیامبر بی‌معجزه» داستان روحانی مبلغی است که به همراه همسرش در ایام محرم عازم تبلیغ شده و در بین راه گرفتار اشرار می‌شوند. این گرفتاری شروع ماجرایی پر افت‌وخیز برای این طلبه جوان است.

این کتاب دومین رمان منتشرشده از محمدعلی رکنی است که بعد از رمان «سنگی که نیفتاد» به چاپ رسیده است. رکنی کارشناس ارشد فلسفه دین و ادبیات نمایشی است و همچنین اولین رمانش را در ۳۳ سالگی با نام «سنگی که نیفتاد» نوشت که این رمان برگزیده کتاب سال جشنواره شهید حبیب غنی‌پور شد.

او یکی از چهار نویسنده‌ای بود که با رای مردمی در بخش آتیه داستان ایرانی انتخاب شد و جایزه جلال آل احمد را در دوره یازدهم دریافت کرد.

نسخه صوتی کتاب «پیامبر بی‌معجزه» نیز با صدای وحید آقاپور، از سوی نشر صاد، تهیه و تولید شده است. همچنین نشر صاد پویشی را با محوریت همین کتاب، برگزار کرده است و علاقه‌مندان برای دریافت کتاب و شرکت در این پویش می‌توانند به نشانی hamkhaan.ir مراجعه کنند.

برای برگزیدگان در این پویش به قید قرعه، سه سفر به عتبات عالیات و جوایز ارزنده دیگری در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است