علیرضا اسماعیلی دستیار و مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۴

علیرضا اسماعیلی دستیار و مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی شد

رییس سازمان سینمایی عليرضا اسماعيلي را به سمت دستیار و مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی منصوب کرد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، ‌محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی طی حکمی علیرضا اسماعیلی را به سمت دستیار و مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی منصوب کرد.

متن حکم محمد خزاعی برای دستیار و مدیرکل حوزه ریاست بدین شرح است: «جناب آقای دکتر علیرضا اسماعیلی

با سلام

نظر به تعهد سوابق ارزنده، توانمندی و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به عنوان دستیار و مدیرکل حوزه ریاست منصوب می شوید.

برنامه ریزی و راهبردی، تشخیص و تعیین اولویت های کاری و آماده سازی زمینه های تصمیم سازی و تصمیم گیری ریاست سازمان از طریق پیگیری و هماهنگی با واحدهای سازمان و همچنین، همکاری و تعامل سازنده با معاونت ها ادارات کل و موسسات تابعه سازمان مهمترین وظایف جنابعالی در راستای تحقیق برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمانی تعریف می شود.

امید است با عنایت و لطف منان در سایه همدلی هم افزایی و همراهی مدیران و کارکنان سازمان امور سینمایی و سمعی بصری و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

علیرضا اسماعیلی، متولد ۱۳۴۷دارای مدرک دکترای رشته سیاستگذاری فرهنگی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و مدرس دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی و علمی وکاربردی است.

وی علاوه بر تالیف کتاب «فلات ایران سرچشمه تمدن و الهام» و مقالات علمی متعدد، دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مدیرکل همکاری های فرهنگی و هنری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا و اسپانیا، مدیرکل فرهنگی اروپا و آمریکا سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، عضو شورای سیاستگذاری اولین دو سالانه جشنواره ملی چاپ و نشر، عضو شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب ج.ا. ایران و مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و غیره بوده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است