برپایی کارگاه آموزشی در جشنواره «عکس‌نگار» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۸

برپایی کارگاه آموزشی در جشنواره «عکس‌نگار»

جشنواره ادبی هنری «عکس نگار» به منظور آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان و تشویق آنها به مشارکت فعال در نخستین دوره از این جشنواره، دو کارگاه آموزشی برگزار می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نخستین جشنواره ادبی هنری «عکس‌نگار» در سه بخش، برای دو گروه از مخاطبان کانونی و آزاد از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون برگزار می‌شود.

در همین زمینه دو کارگاه آموزشی با موضوع‌های «شگردهای ایده‌پردازی و سوژه‌یابی بر اساس عکس» و »شیوه‌های توضیح نویسی یا کپشن‌نویسی در عکاسی» برنامه ریزی شده است.

این کارگاه‌ها روز چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ برگزاری می شوند که کارگاه «شگردهای ایده‌پردازی و سوژه‌یابی بر اساس عکس»، با تدریس حسین تولایی شاعر و کارشناس ادبی ساعت ۹ تا ۱۱ و «شیوه‌های کپشن‌نویسی در عکاسی»، با تدریس معصومه آقایی کارشناس ارشد عکاسی و مدرس عکاسی ساعت ۱۱ تا ۱۳ تشکیل می شوند.

شرکت در این کارگاه‌ها برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه می‌توانند از طریق این لینک https://live.kpf.ir/ch/neshast با گزینه‌ی مهمان وارد شوند.

موضوع‌های جشنواره ادبی هنری «عکس‌نگار» شامل خانه‌های قدیمی، محیط زیست، قهرمان من، خانواده‌ من و فضای مجازی است و از میان مخاطبان کانونی گروه‌های سنی نونگاه، نوجوان، اعضای ارشد کانون و بزرگسال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند البته بخشی از این جشنواره نیز ویژه مخاطبان آزاد و غیرکانونی است که در این بخش شرکت‌کنندگان می‌توانند بر اساس توانمندی یا علاقه‌ خود آثار خود را به‌صورت مستقیم در مهلت مقرر به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال کنند. گروه سنی مخاطبان بخش آزاد ۱۲ تا ۱۸ سال است و ارسال آثار در این بخش تنها از طریق نشانی ایمیل jashnvare@kpf.ir  امکان‌پذیر است.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره ادبی هنری «عکس‌نگار» می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به فراخوان جشنواره از طریق سایت کانون به نشانی kpf.ir  مراجعه کنند و برای ارتباط با دبیرخانه جشنواره با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۸ و ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۹و ۰۲۱۸۸۹۵۴۸۶۶ مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تماس بگیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000