تماشای «جادوی رنگ‌ها» در فرهنگسرای نیاوران | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۳

تماشای «جادوی رنگ‌ها» در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه نقاشی‌های داریوش هوشمند با عنوان «جادوی رنگ‌ها» در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، نمایشگاهی از آثار نقاشی داریوش هوشمند با عنوان «جادوی رنگ‌ها» در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که از روز جمعه ۸ مهر، ساعت ۱۴، در گالری شماره ۱ این مجموعه بازگشایی خواهد شد، ۸۰ تابلو از آثار داریوش هوشمند در قالب آبستره‌هایی شاعرانه از طبیعت در معرض دید هنردوستان قرار خواهد گرفت.

داریوش هوشمند در سال ۱۳۱۴، در شهر بابل متولد شد. بعد از گذراندن دوران دبستان و دبیرستان در زادگاهش، دوره پزشکی را در شهر تبریز به اتمام رساند و پس از آن برای تکمیل تحصیلات، به آمریکا مهاجرت کرد. او در آمریکا هنر نقاشی را دنبال کرد و تکنیک‌های مختلفی را تجربه کرد، تا امروز که کارهای اخیر او با جوهرهای رنگی (اکولین) روی مقوایی مخصوص ادامه دارد. او فضای خیال‌انگیز نقاشی را به شکل غریزی از دوران کودکی آموخت و در فرآیند شکل‌دهی و یافتن زبانی مخصوص خویش، از مکاتب و تکنیک‌های متعددی بهره جسته است.

«جادوی رنگ‌ها» دومین نمایشگاه انفرادی داریوش هوشمند است که در ایران برگزار می‌شود. این نمایشگاه به مدت یک هفته، تا ۱۵ مهر، هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۷ و در روز جمعه (۱۵ مهر) از ساعت ۱۴ تا ۱۷ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است