پخش «الله یار و مهرو» و «شاهزاده روم» از شبکه دو | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۹

پخش «الله یار و مهرو» و «شاهزاده روم» از شبکه دو

پویانمایی «الله یار و مهرو» و «شاهزاده روم» دوشنبه و سه شنبه ۱۱ و ۱۲ مهر از شبکه دو سیما پخش می‌شوند.

 

پخش «الله یار و مهرو» و «شاهزاده روم» از شبکه دوبه گزارش صبا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، پویانمایی «الله یار و مهرو» و «شاهزاده روم» از شبکه دو سیما پخش می شوند.

پویانمایی «الله یار و مهرو» به کارگردانی یوزیر زهیرخان دوشنبه ۱۱ مهر ساعت ۷ از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این پویانمایی آمده است: «الله یار پسر بچه‌ای است که با پدر جنگلبانش زندگی می‌کند. شبی الله یار با صدایی بیدار شده و به حیاط خانه می‌رود و متوجه می‌شود که یک بز کمیاب به نام بز مار خور در یک جعبه در حیاط آن‌ها افتاده است. شکارچی برای پس گرفتن مارخور به پدر الله یار حمله می کند و بز و الله یار را با خود می‌برد. الله یار وقتی ماشین می‌ایستد، با مارخور فرار می‌کند. الله یار و مارخور که نامش مهرو است با هم به سمت سیاکوه به راه می‌افتند تا خانواده مهرو را از خطر بازگشت شکارچی‌ها آگاه کنند ولی…»

همچنین پویانمایی «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان، سه شنبه ۱۲ مهر ساعت ۷ روانه آنتن می‌شود.

در خلاصه داستان این پویانمایی نیز آمده است: «پرنسس ملیکا، دختر پادشاه روم یکی از بزرگ‌ترین امپراطوری‌های وقت است. مراسم ازدواج این دختر نزدیک است، اما معیار ازدواج او اندکی نسبت به دیگران متفاوت است. انسانیت در نظر پرنسس بسیار با ارزش است و دلش می‌خواهد همیشه به همه‌ انسان‌ها کمک کند. شبی ملیکا خواب عجیبی می‌بیند و در پی آن خواب تمام سختی‌ها و خطراتی که بر سر راهش قرار می‌گیرند را می‌پذیرد تا به آرزوی دیرینه‌اش برسد.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است