انتقادهایی که از “کیمیا” شد خیلی منصفانه نبود | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹
علی شادمان در گفت و گو با صبا:

انتقادهایی که از “کیمیا” شد خیلی منصفانه نبود

" سریالی مثل کیمیا با مضمون تاریخی که دارد هیچ وقت کلیشه ای نیست چون یک قسمت مهم از تاریخ کشورمان است و بخشی از زندگی مردم که در دهه پنجاه و شصت اتفاق افتاده است."

به گزارش خبرگزاری صبا، علی شادمان بازیگر نقش کیوان در سریال “کیمیا” در آخرین روز از نمایشگاه مطبوعات مهمان غرفه صبا شده بود و در خصوص رابطه اش با مطبوعات و رسانه ها گفت: “من اخبار را بیشتر از فضاهای مجازی پیگیری می کنم ولی اگر به طور تحلیلی دنبال یک مطلب باشم حتما روزنامه ها را می خوانم.”

تجربه حضورش در سریال کیمیا گفت: ” کیمیا تجربه نسبتا مشابهی بود با “سرزمین کهن” که تقریبا در یک سبک بودند و من با این مدل از فضای کار آشنا شده بودم”.

او همچنین افزود:” فیلمنامه کیمیا آنقدر برای من جذاب بود که بعد از خواندن ۷۵ قسمت از فیلمنامه دیگر نمی توانستم آن را زمین بگذارم. من و تمام بچه های این پروژه واقعا با جان و دل و عاشقانه در شرایط خیلی سخت کار کردیم. باز خوردهایی که از این سریال گرفتم خیلی خیلی خوب بوده و مردم  تا به امروز استقبال خوبی از کار داشته اند”.

بازیگر “کیمیا” در پایان یادآور شد:” یک سری انتقادات جزئی هم در این میان وجود داشت که به نظرم خیلی منصفانه نبود. سریالی مثل کیمیا با مضمون تاریخی که دارد هیچ وقت کلیشه ای نیست چون یک قسمت مهم از تاریخ کشورمان است و بخشی از زندگی مردم که در دهه پنجاه و شصت اتفاق افتاده است.”

علی شادمان در حال حاضر فیلم سینمایی “یتیم خانه ایران” را آماده اکران دارد و در حال حاضر مشغول تمرین یک تئاتر با علی احمدی نیز هست که جزئیات این تئاتر به زودی در رسانه ها اعلام می شود.

مرتضی فضلعلی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است