پروانه نمایش چهار فیلم صادر شد/ از «رگ‌های آبی» تا «ورود و خروج ممنوع» | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۳

پروانه نمایش چهار فیلم صادر شد/ از «رگ‌های آبی» تا «ورود و خروج ممنوع»

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش چهار فیلم موافقت کرد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های «راه رفتن روی علف‌های خشک» به تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو و کارگردانی مهران مهدویان، «رگ‌های آبی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی جهانگیر کوثری، «ورود و خروج ممنوع» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی امید آقایی و «ریش قرمز» به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان و کارگردانی ماکان عاشوری موافقت کرد.

«رگ‌های آبی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی جهانگیر کوثری به زندگی فروغ فرخزاد می پردازد. باران کوثری و ستاره پسیانی ازجمله بازیگران این فیلم هستند. این فیلم اولین تجربه کارگردانی جهانگیر کوثری است که در کارنامه خود تهیه کنندگی آثاری چون «همچون زیر پوست شهر»، «خون بازی»، «اشباح»، «سوت پایان»، «فراری»، «به آهستگی»، «نسل جادویی»، «نرگس»، «یک شب»، «دختران خورشید» را دارد.

«ورود و خروج ممنوع» نیز درباره یک روحانی است که مسئول فرهنگی یک زندان است و در این بین اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد که باعث می‌شود درس عبرتی برای دیگران باشد. محمدرضا شریفی‌نیا، یاسر جعفری، نیوشا ضیغمی، اکبر عبدی، محمدرضا هدایتی، هادی کاظمی، نیما شاهرخ شاهی و نعیمه نظام از بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

«ریش قرمز» درباره ورود یک پزشک به روستایی است که ۵ سال از کشف آن گذشته است. رضا اخلاقی راد، نگین معتضدی، مهران نائل، محیا دهقانی، محمد ربانی‌پور، حسین قزلباش، آزاده بهرامی و آزاد ناظریان فهرست بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است