«مهر سینمای ایران» تا ۱۵ آبان‌ماه تمدید شد/ افزوده شدن هفت استان | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۱

«مهر سینمای ایران» تا ۱۵ آبان‌ماه تمدید شد/ افزوده شدن هفت استان

با توجه به تمدید برگزاری برنامه «مهر سینمای ایران»، هفت استان سمنان، کرمان، همدان، البرز، زنجان، تهران و اردبیل این رویداد را برگزار می‌کنند.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری برنامه «مهر سینمای ایران»، با توجه به تمدید برگزاری رویداد «مهر سینمای ایران» تا ۱۵ آبان ماه، هفت استان کشور برای برگزاری این برنامه اعلام آمادگی کردند.

بدین‌ترتیب که در روز چهارشنبه ۴ آبان‌ استان سمنان به مدیریت فرشید فلاح لاله‌زاری، در روز پنجشنبه‌ ۵ آبان استان کرمان به مدیریت محسن روحی و در روز چهارشنبه ۱۱ آبان استان‌های همدان به مدیریت مسعود ویژه، البرز به مدیریت سعید جابری انصاری، زنجان به مدیریت امرالله حسنی، تهران به مدیریت محمد خراسانی زاده و در روز پنجشنبه ۱۲ آبان‌ماه استان اردبیل به مدیریت عبدالله بحرالعلومی برنامه «مهر سینمای ایران» را برگزار کرده و به تجلیل از هنرمندان استان خود می‌پردازند.

«مهر سینمای ایران» به مناسبت روز ملی سینما و با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم در راستای تکریم سینماگران پیشکسوت، فعالان سینمای ایران در رشته‌های مختلف به دبیری قادر آشنا در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است