انیمه ژاپنی در جایگاه دوم گیشه آمریکا نشست/ «بلک آدم» همچنان در صدر | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۵

انیمه ژاپنی در جایگاه دوم گیشه آمریکا نشست/ «بلک آدم» همچنان در صدر

انیمه ژاپنی «یک قطعه فیلم: قرمز» در اولین آخرهفته اکران خود به جایگاه دوم پرفروش ترین های آمریکا دست پیدا کرد.

به گزارش صبا به نقل از ددلاین، پیش از اینکه قسمت دوم «پلنگ سیاه» محصول دیزنی و مارول وارد بازار شود و یک تولد دوباره را در گیشه داخلی آمریکا رقم بزند، این آخر هفته، «بلک آدم» برای سومین هفته متوالی با وجود ۳۳ درصد افت فروش، با فروش ۱۸٫۵ میلیون دلار همچنان صدرنشین گیشه ماند و مجموع فروش داخلی خود را به عدد ۱۳۷٫۴ میلیون دلار رساند.

در این هفته انیمه فانتزی اکشن ژاپنی «یک قطعه فیلم: قرمز» در اولین آخر هفته اکرانش با فروش ۹٫۴۷ میلیون دلار در جایگاه دوم پرفروش ترین های این آخر هفته قرار گرفت. به نظر می رسد این اثر تولید مشترک کمپانی انیمیشن سازی توئی در پایان اکران سینمایی کوتاه مدت خود به فروش ۲۰ میلیون دلاری دست پیدا کند، عددی که معمولا فیلم های انیمه منتشر شده در آمریکا از سوی کمپانی پخش کننده کرانچی‌رول کار خود را از آن شروع می کنند.

در این هفته همچنین فیلم تحسین شده «بنشی های اینی‌شرین» محصول سرچ لایت در ۸۹۵ سالن سینمایی حضور داشت که با فروش ۲ میلیون دلاری و میانگین هر سالن سینما ۲ هزار و ۲۰۰ دلار چندان شگفت انگیز ظاهر نشد و در رتبه هفتم پرفروش ترین ها جای گرفت. «بنشی های اینی‌شرین» ساخته مارتین مک دونا البته این هفته با رشد ۲۷۴٫۱ درصدی مخاطب نسبت به هفته گذشته که تنها ۵۸ سالن سینما در اختیار داشت، مواجه بود.

فیلم های «بلیت بهشت» با بازی جولیا رابرتز و جرج کلونی و «لبخند» نیز به ترتیب با ۸٫۵ و ۴ میلیون دلار رتبه های سوم و چهارم پرفروش ترین های این هفته آمریکای شمالی را از آن خود کردند.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است