«پهلوان دختر» در تالار هنر خوانده شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۵

«پهلوان دختر» در تالار هنر خوانده شد

نمایشنامه­‌خوانی «پهلوان دختر» به نویسندگی و کارگردانی هانا صالحی­‌راد روز جمعه 20 آبان در تالار هنر برگزار شد.

«پهلوان دختر»

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، نمایشنامه­‌خوانی «پهلوان دختر» به نویسندگی و کارگردانی هانا صالحی­‌راد روز جمعه ۲۰ آبان ساعت ۱۵ در تالار هنر برگزار شد.

این اثر با نگاهی به داستان‌های شاهنامه قصه ماه گل، دختر نوجوانی را روایت می­‌کند که درگیر بیماری مادرش است. او یک شب پس از خواندن داستان‌های شاهنامه در رویایش گُردآفرید، دختر پهلوان و ‌جنگجوی ایران را می‌بیند. گردآفرید به او می‌گوید داروی مادرش در بذر درخت شفا کنار چشمۀ صفاست که دیو هفت‌سر آن را مصادره کرده و‌ بذر را زیر سرش گذاشته و ماه‌گل برای به‌دست آوردنش باید از هفت خان سخت بگذرد، در صورت پشت سرگذاشتن هر خان یکی از سرهای دیو از بین می‌رود و به قدرت ماه گل افزوده می‌شود.

داوود معینی کیا، هادی شبانی، زینب عباسی، المیرا تیموریان، عاطفه ترابی، ستوده بلوکات، امیرحسین جعفرپور، نگین سوهانی از جمله نقش­‌خوانان این اجرا بودند.

همچنین داوود معینی کیا مشاور کارگردان و نوازنده، مهناز فیضی دستیار کارگردان، آرشام خیاطیان عکاس، وحید سلیمی طراح پوستر و ستایش فلاح زاده، محمدرضا زرین قلم، ستایش داننده، محمدپارسا دولتی پور بازیگران نوجوان از دیگر عوامل اجرای نمایشنامه­‌خوانی «پهلوان دختر» بودند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است