ساترا: «شبکه مخفی‌زنان» توقیف نیست/ به موقع برای بازبینی ارسال نکردند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۲

ساترا: «شبکه مخفی‌زنان» توقیف نیست/ به موقع برای بازبینی ارسال نکردند

پیگیری ها از ساترا حاکی از آن است که سریال «شبکه مخفی زنان» توقیف نیست.

به گزارش صبا، چند روزی است مساله پخش نشدن سریال «شبکه مخفی زنان» به خبر روز شبکه نمایش خانگی و اخبار هنری تبدیل شده است و حتی برخی منابع از احضار دست اندرکاران تولید این اثر و همچنین نماو به عنوان پلتفرم پخش کننده این سریال خبر داده اند. همچنین نماوا در بیانیه ای اعلام کرد دلیل پخش نشدن آن را باید از ساترا جویا شد؛ گرچه این نهاد در این باره پاسخگو نیست.

اما براساس پیگیری انجام شده از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، اعلام شد که سریال «شبکه مخفی‌زنان» توقیف نشده است و دلیل وقفه‌ای که در انتشار این مجموعه اتفاق افتاده، عدم ارائه به موقع قسمت‌های این مجموعه برای بررسی به ساترا بوده است.

همچنین معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا گفت: تاکید ساترا این است که سریال‌ها باید با برنامه‌ریزی دقیق پلتفرم‌ها در موعد مقرر پخش شود و ساترا حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان آثار نمایشی را یکی از وظایف خود می‌داند.ساترا پیگیر است که پلتفرم قسمت های باقی مانده از سریال را در اسرع وقت به معاونت نظارت و پایش ارایه کند و ان شالله امیدواریم با برنامه ریزی به موقع توسط پلتفرم و همکاری ساترا قسمت های باقی مانده در زمان مقرر پخش شود و شاهد وقفه و بی نظمی در پخش قسمت های سریال نباشیم.

با همه این جریان ها باید دیداین سریال جمعه پیش رو و طبق روال گذشته به پخش می رسد یا خیر.

در خلاصه داستان سریال آمده است: وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه‌ اداره‌ سجل احوال، دعوت می شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و …

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است