بدشانسی «شین» در اکران/ ژانر وحشت هم حریف شرایط نشد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۵

بدشانسی «شین» در اکران/ ژانر وحشت هم حریف شرایط نشد

فیلم سینمایی «شین» به کارگردانی میثم کزازی که می توانست به دلیل ژانر وحشت مخاطبان خاص خود را داشته باشد ولی در اکران دچار بدشانسی شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، فیلم سینمایی «شین» به کارگردانی میثم کزازی و تهیه کنندگی شهاب حسینی از شانزدهم شهریور ماه سال جاری راهی چرخه اکران شد تا به عنوان نماینده سینمای وحشت شانس خود را در گیشه بیازماید.

این فیلم با وجود در اختیار داشتن ۱۴۹ سالن سینما و همچنین تخصیص ۲۵۴۲ سانس غیرمتمرکز با فروشی معادل ۸۰۰ میلیون تومان روبرو شده است. این فروش باعث شده تا این فیلم در رتبه بیست و نهم جدول فروش سال ۱۴۰۱ قرار گیرد.

این فیلم از جمله آثار پرتعداد چرخه اکران سال جاری است که در حسرت فروش یک میلیاردی به روزهای پایانی اکران خود نزدیک می‌شود؛ فیلمی که در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و در اکران به دلیل شرایط مختلف اجتماعی شانس چندانی برای دیده شدن پیدا نکرد.

«شین» نخستین تجربه کارگردانی کزازی در مقام نویسنده و کارگردان سینما است، وی اما پیش از این دو بار تجربه بازیگرانی در سینما را پشت سر گذاشته است، باید دید با توجه به بازخوردهای اکران این فیلم کزازی در ادامه راه خود در کارگردانی آیا بار دیگر به سراغ ژانر وحشت خواهد رفت یا نه.

شهاب حسینی، علی شادمان، جمشید هاشم‌پور و محمود پاک‌نیت بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «شین» به ایفای نقش پرداخته‌اند. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: اثر ظلم در جهان باقی‌ می‌ماند و همیشه فرصت کافی برای جبران در اختیار نداریم… این را نوشین در پی کشف راز خانوادگی‌شان با تمام وجود درمی‌یابد.

دیگر عوامل شین عبارتند از مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده؛ صدابردار: کامران کیان ارثی؛ طراح صحنه و لباس: میلاد کزازی؛ طراح چهره پردازی: سیدجلال موسوی؛ تدوین اولیه: میثم مولایی؛ تدوین نهایی: شهرام ابراهیمی، شهاب حسینی؛ طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان؛ موسیقی: میثم کزازی؛ طراح جلوه‌های ویژه بصری: یاشین نهانی؛ مدیر تولید: محمد شهبازی؛ امیرعلی حسینی، هستی اسماعیلی؛ سرمایه‌گذاران: مهدی سلسله، محمدرضا صفایی‌فر، احسان پازوکى، شهاب حسینی؛ مجری طرح: موسسه ندای هفت شهاب آسمان؛ مدیریت امور پس از تولید: ایلیا مهرعلیزاده؛ پشتیبانی امور پس از تولید: ساناز ارجمند و مدیر ‌روابط‌عمومی: فاطمه پاقلعه‌نژاد، پخش: رسانه فیلمسازان، حبیب اسماعیلی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است