قرار کتاب با سوژه دیپلماسی فوتبال | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۷

قرار کتاب با سوژه دیپلماسی فوتبال

فرهنگسرای اندیشه در جدیدترین اجرا از برنامه «قرار کتاب» سراغ کتاب دیپلماسی فوتبال رفته و پیوند بین این ورزش محبوب با دیپلماسی را بررسی می‌کند.

به گزارش صبا، فرهنگسرای اندیشه در جدیدترین برنامه خود با عنوان «قرار کتاب» تلاش دارد تریبونی رسا و پاتوقی گرم برای کتابخوانی ایجاد کرده و بهترین آثار منتشر شده را به کتاب‌خوان‌ها معرفی کند. این مرکز فرهنگی هنری، بر اساس مأموریت کاری خود با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های ادبی در جهت تعالی ذائقه هنری شهروندان این پاتوق فرهنگی را افتتاح کرده است.

جدیدترین اجرا از برنامه «قرار کتاب» همراه با معرفی و بررسی کتاب «دیپلماسی فوتبال» برگزار می‌شود. در این جلسه حمید قاسمی عضو هئیت علمی دانشگاه و احسان محمدی مترجم و مدرس دانشگاه درباره این کتاب صحبت کرده و آن را معرفی و بررسی می‌کنند.

کتاب «دیپلماسی فوتبال»، پیوند بین محبوب‌ترین ورزش جهان و دیپلماسی را کنکاش و تعامات تاریخی فوتبال را در سه بعد مورد بررسی قرار می‌دهد. این کتاب توسط احسان محمدی ترجمه شده است. این ویژه برنامه روز دوشنبه ۲۱ آذرماه از ساعت ۱۵:۳۰ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان بلامانع است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است