فصل دوم «سلام به آینده» به مرحله تولید رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۵
فراخوانی برای «سلام به آینده»؛

فصل دوم «سلام به آینده» به مرحله تولید رسید

مجموعه مستند «سلام به آینده» طی فراخوانی آمادگی خود را برای دریافت سوژه‌های مردمی اعلام کرد.

به گزارش صبا به نقل روابط عمومی شبکه افق سیما، مجموعه مستند «سلام به آینده» نام یکی از تولیدات شبکه افق با موضوع نوجوانانی است که دست به کارهای بزرگ زده‌اند. این مجموعه تلویزیونی در این ایام به فصل دوم خود رسیده است و در بخش تولید قرار داد که حال عوامل این برنامه طی فراخوانی آمادگی خود را برای معرفی سوژه‌های مردمی به منظور استفاده در فصل دوم این مجموعه مستند اعلام کرده‌اند.

قاسم قاسمی تهیه‌کننده این مستند ضمن توضیحاتی در مورد فصل دوم «سلام به آینده» اینگونه بیان می‌کند: «سلام به آینده» روایتی از مهارت‌های علمی، شغلی و هنری فرزندان ۷ تا ۱۷ سال ایران عزیز و تلاش‌هایی که خانواده‌های ایرانی برای آینده فرزندانشان و پیشرفت آنها صورت می‌دهند. ما به سراغ فرزندان ایران چه دختر و چه پسر می‌رویم بدون در نظر گرفتن قومیت‌ها و به دنبال آن هستیم تا در نهایت به الگویی برای خانواده‌های ایرانی برسم که ارتباطی هم با قدرت مالی خانواده‌ها ندارد.

وی درباره فراخوان گفت: پس از اتمام فصل اول ما با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شدیم و طبق صحبت با شبکه افق به این نتیجه رسیدیم که فصل دوم را نیز تولید کنیم. لذا از خانواده‌های ایرانی خواهشمندیم اگر فرزندانشان دارای مهارت‌های مختلف هستند را به ما از طریق آیندی «@ara_media» در درگاه پیامرسان‌های داخلی و همچنین شماره تلفن‌های ۰۹۰۵۹۷۴۸۰۰۶ به ما معرفی کنند.

قاسمی در پایان تاکید کرد: شعار ما در خانواده «سلام به آینده» شناخت و ترویج مهارت‌های کودکان و نوجوان به وسعت ایران است و تلاش ما این است تا این الگوها را در جامعه ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است