فراخوان بخش مد و لباس نمایشگاه ملی شهر خانواده منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۳

فراخوان بخش مد و لباس نمایشگاه ملی شهر خانواده منتشر شد

فراخوان بخش مد و لباس نمایشگاه ملی شهر خانواده توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس اعلام شد.

به گزارش صبا، در ایام منتسب به حضرت فاطمه زهرا (س)، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ذیل برنامه ملی گوهرشاد، نمایشگاه ملی «شهر خانواده» را با حضور و مشارکت طراحان و تولیدکنندگان مد و لباس ایرانی اسلامی از پانزدهم دی تا پانزدهم اسفند امسال برگزار می‌کند.

دسترس پذیر نمودن مد و لباس ایرانی اسلامی برای مردم شریف استان تهران، همیاری و مساعدت به کسب و کارهای آسیب دیده حوزه مد و لباس در ایام اخیر، افزایش و توسعه خلاقیت، نوآوری و توسعه در مد و لباس اسلامی – ایرانی و ساماندهی آن، کمک به اشاعه و گسترش سبک پوشش ایرانی و اسلامی در جامعه و بستر سازی، بکارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در عرصه پوشش و سبک زندگی از جمله اهداف این نمایشگاه به شمار می‌رود.

رویکرد غالب این نمایشگاه معرفی الگوها و سبک‌های اصیل و نوین ایرانی- اسلامی در پوشش و سبک زندگی که هویت و اصالت خود را از نمادهای فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی اسلامی گرفته باشند.

این دوره از نمایشگاه با توجه به اهداف مذکور در جهت ساماندهی و همیاری با قشر طراح و تولیدکننده مد و لباس و ایجاد بستر مناسب خرید و فروش برگزار می‌شود. اما در این بین چند رویداد رقابتی و انگیزشی فعال است.

مسابقه غرفه برتر از نگاه مردم یکی از این بخش هاست. در این بخش با جمع آوری نظرات شرکت کنندگان در نمایشگاه در سه حوزه قیمت متناسب با کیفیت، طراحی دکور و نوآوری با در نظر گرفتن کارایی و فرهنگ و موازین ایرانی اسلامی، حاضرین در نمایشگاه ارزیابی شده و به غرفه‌های برتر که حائز بیشترین رأی و امتیاز شدند، جوایزی اهدا خواهد شد.

رویداد ایده پردازی بهبود نیازها و مشکلات فروش محصولات مد و لباس ایرانی اسلامی از دیگر بخش این نمایشگاه به شمار می‌رود. در این رویداد که با حضور تمام غرفه داران برگزار خواهد شد، نیازها به صورت دقیق احصا شده و سپس با تشکیل تیم‌های ایده پردازی با حضور اساتید هادی، ایده‌هایی استخراج شده و پس از انجام مراحل داوری، به ایده‌های برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

حوزه‌های مورد بررسی رویداد شامل راهکارهای ایجاد فروش در زمان نبود سکوهای فروش مجازی، بررسی مشکلات سکوهای دائمی موقت فروش و نیازهای جدید در بحث طراحی لباس و صنعت مد سازی است.

حضور سکوهای مجازی عرضه محصولات ایرانی و ایجاد بستر مناسب در جهت تعامل طرفینی بین ایشان و تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات مد و لباس ایرانی اسلامی، برگزاری رویداد شتاب دهی به تولیدکنندگان خرد ولی دارای توانمندی در جهت تقویت رشد، برگزاری رویدادهای تبلیغی ترویجی متناسب با ایام و مناسبت‌های این بازه از جمله برنامه‌های متناسب با دهه فجر و ایام اعیاد رجبیه و شعبانیه، عرضه چادر مشکی با کیفیت با قیمت پایین‌تر از بازار است.

کمیته علمی نمایشگاه با شناسایی نیازهای آموزشی و با دعوت از اساتید، صاحب نظران و پیشکسوتان حوزه مد و لباس ایرانی اسلامی اقدام به برگزاری نشست‌ها تخصصی و کارگاه‌های آموزشی می‌نماید. مشخصات دقیق عنوان و زمان نشست‌ها و کارگاه‌ها از طریق سایت به سمع و نظر مخاطبین خواهد رسید.

با توجه به اینکه در کنار این نمایشگاه محصولات فرهنگی از قبیل نوشت افزار، اسباب بازی و محصولات موردنیاز و تقاضای قشر کودک وجود دارد، مخاطب این نمایشگاه تا حد زیادی بر محوریت کل اعضای خانواده است. فلذا به محیطی برای نگهداری کودکان و خردسالان نیاز است. در قسمتی از نمایشگاه این موضوع پیش بینی شده است.

شرایط حضور تولیدکنندگان در این نمایشگاه ارائه کارت ملی و یکی از مدارک پروانه بهره برداری، گواهی فعالیت صنعتی، کارت شناسایی کارگاه معتبر، پروانه صنفی تولیدی، مجوز مؤسسه و فعالیت و کارت صلاحیت طراحان است.

همچنین کلیه آثار قابل عرضه می‌بایست یا داری نشان شیما باشند و یا شرایط دریافت این نشان را داشته باشند. کلیه طراحان دارای کارت عضویت طراحان از سامانه کارگروه ساماندهی مد و لباس باشند. قیمت گذاری تمامی آثار متناسب بوده و با حضور کارشناسان اتاق اصناف، کارگروه، و تعزیرات تهران تأیید خواهد شد.

اجاره بها غرفه‌ها بر اساس هر غرفه ۱۲ متری برای یک ماه مبلغ هفتاد میلیون ریال می‌باشد.

همچنین با توجه به تنوع گروه‌های کالایی، کثرت متقاضیان مشارکت و گستردگی نمایشگاه شهر خانواده، بمنظور تسهیل و تسریع در امر جانمایی و رفاه حال مشارکت کنندگان، جانمایی غرفه و رزرو اولیه جهت شرکت کنندگان متقاضی مشارکت در داخل سالن در این نمایشگاه نیز به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

این نمایشگاه از ۱۵ دی به مدت دو ماه در سرای سوم چهلسرا در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000