«مهران رجبی» در فصل بعدی «خودمونی»/ برخی آیتم‌ها در حال تغییر است | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۵
تهیه کننده برنامه در گفتگو با صبا:

«مهران رجبی» در فصل بعدی «خودمونی»/ برخی آیتم‌ها در حال تغییر است

حامد خانی تهیه کننده برنامه «خودمونی» درباره چشم اندازهای این مسابقه تلویزیونی گفت و از تغییرات احتمالی در آن خبر داد. به گفته او اگر قرار باشد فصل بعدی از «خودمونی» کار شود، مهران رجبی باز هم مجری خواهد بود.

حامد خانی اوشانی تهیه کننده برنامه «خودمونی» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره چشم اندازهای مسابقه تلویزیونی «خودمونی» که در این روزها با اجرای مهران رجبی بر آنتن شبکه سه سیما می‌رود، توضیح داد و گفت: «خودمونی» یک مسابقه خانوادگی است که با حضور دو گروه شرکت کننده که هر دو گروه متشکل از پدربزرگ و مادربزرگ، عمه، خاله، عمو، دایی به همراه فرزندان و نوادگان برگزار می‌شود. هدف برنامه نیز در راستای نشان دادن دورهم بودن خانواده است و بر بحث صله رحم تاکید دارد.

او درباره تغییرات این مسابقه تلویزیونی عنوان کرد: برخی از آیتم های این برنامه در حال تغییر است. تا امروز آیتم هایی داشته‌ایم که تغییر کرده باشند اما اکنون چندین آیتم در دست ساخت داریم و بینندگان از قسمت‌های بعدی شاهد تغییر آیتم‌های این برنامه خواهند بود.

این تهیه کننده افزود: احتمالا آیتم ایکس ری از چند برنامه آینده جایگزین آیتم صندلی چرخان شود، همچنین در دیگر بخش ها تغییراتی داریم و تا چند برنامه آینده جابه‌جایی‌هایی انجام می‌شود.

خانی درباره بازخورد مخاطبان گفت: خداراشکر بازخورد مخاطبان خوب بوده و این طبیعی است که هر برنامه از وقتی که روی آنتن می‌رود احتیاج به زمانی برای جلب نظر مخاطبان دارد. ما حدودا پس از گذشت ۲۵ قسمت پس از پخش «خودمونی»، ویژه برنامه یلدا را داشتیم که این مسابقه تلویزیونی ویژه برنامه شبکه سه شد و طبق نظرسنجی سازمان از لحاظ استقبال اول شدیم و این نشان می دهد که این برنامه مخاطبانش را پیدا کرده است و پیشرفت و حرکتی رو به جلو دارد.

او درباره مجری این برنامه و حواشی پیش آمده اخیر اظهار کرد: حواشی را برای آقای رجبی درست کردند وگرنه او دنبال حواشی نبوده و نیست. ایشان حدود ۴۰ و اندی سال فعالیت حرفه‌ای کرده و ما تا این اواخر هیچ حاشیه‌ای از او ندیده بودیم. شاید حمایت‌های مهران رجبی از برخی اتفاقات برای حاشیه‌سازها خوشایند نبود و به همین دلیل این حواشی را برای او درست کردند.

خانی ادامه داد: به هر حال ما راضی هستیم و آقای رجبی همان کاراکتری بود که برای این برنامه می‌خواستیم و قبل از این اتفاقات و حواشی، در پیش تولید هم در نظر داشتیم که او مجری برنامه باشد و خوشبختانه به عنوان یک هنرمند ریش سفید توانست برنامه را پیش ببرد و هرچه جلوتر می رویم، بهتر هم می‌شود.

او در پایان عنوان کرد: ادامه برنامه‌ها بستگی به شرایط مختلفی دارد اما اگر قرار باشد فصل بعدی از «خودمونی» کار شود، مهران رجبی باز هم مجری خواهد بود. این فصل از برنامه تا قبل از ماه محرم ادامه دارد و در سال آینده مدیران برای ادامه این برنامه و یا جایگزین کردن آن، تصمیم گیری خواهند کرد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    120/288/595/500
  • بی‌بدن
    30/533/880/500
  • سال گربه
    26/041/466/500
  • مست عشق
    13/226/218/500
  • آپاراتچی
    4/625/524/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/954/223/000
  • آسمان غرب
    3/777/294/500
  • پرویزخان
    3/346/264/500
  • نوروز
    3/292/711/000