محمود شالویی رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با حجت الاسلام والمسلمین علی نظامیِ همدانی از مفاخر فرهنگی و استادان برجسته حوزه علمیه همدان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که با حضور معاونین پژوهشی و اجرائی انجمن، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و جواد محقق عضو هیأت امنای دفتر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در همدان برگزار شد، محمود شالویی ضمن قدردانی از خدمات نظامی همدانی گفت:امیدواریم با کوشش هیأت امنای انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در استان همدان از مقام علمی آقای نظامی تقدیر بیشتر و بهتری صورت بگیرد تا خدمات فرهنگی ایشان بیش از گذشته به جامعه علمی کشور معرفی گردد.
در پایان این دیدار، لوح تقدیر و هدایای انجمن آثار و مفاخرفرهنگی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از سوی رئیس انجمن به حجت الاسلام والمسلمین نظامی اهدا شد.
گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین علی نظامی همدانی متولد سال ۱۳۲۶ خورشیدی در روستای قاسم آباد همدان، ‌روحانیِ روشندل و از مفاخر فرهنگی حوزه علمیه این استان است. وی از شاگردان برجسته مرحوم آیت‌الله‌العظمی آخوند ملاعلی معصومی همدانی است و ده‌ها اثر وزین و ارزشمند را در علوم مختلف به ‌خصوص در فقه و اصول و علوم معقول تألیف و به جامعه علمی کشور عرضه کرده است.