تاریخ اکران دومین قسمت «بتمن» مشخص شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۳

تاریخ اکران دومین قسمت «بتمن» مشخص شد

با اعلام رسمی تاریخ اکران عمومی دومین قسمت «بتمن»، خیال طرفداران این فیلم و کاراکتر مشهور دی سی کامیکز راحت شد!

به گزارش خبرنگار سینما صبا، از مدتی قبل کارزاری از سوی دوستداران بتمن به راه افتاده بود که می خواستند بدانند آینده آن چه خواهد شد و قسمت دوم چه زمانی به روی پرده خواهد رفت.

به گفته تهیه کنندگان این اکشن ابرقهرمانانه سیاه در کمپانی برادران وارنر و شرکت دی سی کامیکز، «بتمن بخش ۲» برای سوم اکتر ۲۰۲۵ به نمایش عمومی درخواهد آمد.

با این وجود، سازندگان فیلم حاضر به ارائه اطلاعات بیشتر در رابطه با فیلم نشده و هم چنان درباره خط اصلی داستان آن سکوت کرده اند. مت ریوز کارگردانی فیلم را به عهده دارد.

ماه قبل جیمز گان فیلمساز سرشناس به عنوان مدیر دی سی کامیکز معرفی شد و اعلام کرد قصد انجام تغییراتی در نحوه تولید اکشن های کمیک استریپی این شرکت دارد. حالا خیال دوستداران بتمن آسوده شده که کاراکتر و فیلم محبوب آنها قرار نیست به قفسه بایگانی سپرده شود.

رابرت پاتینسن برای دومین بار لباس بتمن را به تن می کند تا ماجراجویی های تاریک و تلخ خود در گاتام سیتی را ادامه دهد. مشخص نیست این بار او با کدامیک از دشمنان قسم خورده قدیمی اش مبارزه خواهد کرد.

به گفته ریوز، شخصیت دووجهی بتمن/ بروس وین در قسمت تازه دست به مکاشفه ای عجیب و غریب در زندگی خودش و گذشته گاتام سیتی خواهد زد. زمان شروع کار فیلمبرداری قسمت تازه هنوز تعیین نشده است.

جالب است که جیمز گان اعلام کرده قصد دارد دنیای درونی بتمن و گاتام سیتی را گسترش داده و در فکر تولید فیلمی با محوریت دو کاراکتر بتمن و رابین هم هست. او اطلاعات بیشتری در این رابطه نداده و بر شور و اشتیاق طرفداران بتمن افزوده است.

نسخه تازه بتمن با بازی پاتینسن در نقش مرد خفاشی سال قبل اکران عمومی شد و در کنار تحسین منتقدان و نقدهای مثبت آنان، مبلغ ۷۷۰ میلیون دلار در آمریکا و دیگر کشورهای دنیا فروش کرد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است