این بازیگران تا روز ششم جشنواره رای گرفتند | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۲
در نظرسنجی صبا از اصحاب رسانه‌؛

این بازیگران تا روز ششم جشنواره رای گرفتند

در نظرسنجی دوم صبا، نقش آفرینی ژاله صامتی در «سرهنگ ثریا» و علی نصیریان در «هفت بهار نارنج» صدرنشین شد.

به گزارش خبرنگار سینما صبا، در پایان ششمین روز چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر مجددا از ده نفر از اصحاب رسانه نظرشان را درباره بهترین بازیگران زن و مردی که از شروع جشنواره تا پایان روز ششم آن در آثار جشنواره درخشیدند، پرسیدیم.

نتیجه نظرسنجی اصحاب رسانه با توجه به آثاری که دیده اند، به شرح ذیل است:

سیدرضا میرجعفری از خبرگزاری دانشجو ژاله صامتی در «سرهنگ ثریا» و علی نصیریان را در «هفت بهارنارنج» پسندید.

عطیه موذن از خبرگزاری مهر نیز ژاله صامتی را برای بازی در «سرهنگ ثریا» و میرسعید مولویان را در  «جنگل پرتقال» برگزید.

همچنین علیرضا نیاکان از سینما آفیس هم بازی ژاله صامتی در «سرهنگ ثریا» و جواد عزتی را برای ایفای نقش در «کت چرمی» دوست داشت.

عباس غفاری از خبرگزاری هنرآنلاین جواد عزتی در «کت چرمی» و  میرسعید مولویان را برای بازی در «جنگل پرتقال» دنبال کرد و سارا بهرامی در «جنگل پرتقال» و سحر دولتشاهی را در «یادگار جنوب» پسندید. او همچنین رویا تیموریان را در  «کت چرمی» و رضا بهبودی را در «جنگل پرتقال» دوست داشت.

مجتبی محمدی از ستاد جشنواره به علی نصیریان در «هفت بهار نارنج» و جواد عزتی در «کت چرمی» رای داد و بازی ژاله صامتی را در «سرهنگ ثریا» برگزید.

مریم قربانی‌نیا از میراث ، سارا حاتمی برای نقش آفرینی در «کت چرمی» و علی نصیریان را برای بازی در «هفت بهار نارنج» انتخاب کرد.

میلاد معتمدی‌فر منتقد نیز جواد عزتی را در «کت چرمی»، علی نصیریان را در «هفت بهار نارنج» و مجید صالحی را در «شماره ۱۰» به عنوان بهترین بازیگران مرد و سارا حاتمی در «کت چرمی»، سارا بهرامی برای «جنگل پرتقال» و باران کوثری را در «چرا گریه نمی کنی؟» پسندید.

همچنین علیرضا رحیم بصیری از خبرگزاری تسنیم، میرسعید مولویان در «جنگل پرتقال»، صابر ابر در «یادگار جنوب» و ژاله صامتی را در «سرهنگ ثریا» دوست داشت.

فاطمه سمیعی نیا منتقد سارا حاتمی را برای بازی در «کت چرمی»، صابر ابر را برای بازی در «کت چرمی» و علی نصیریان را برای ایفای نقش در «هفت بهارنارنج» برگزید.

زینب امینیان از خبرگزاری ایسکا نیوز هم ژاله صامتی را در «سرهنگ ثریا» و علی نصیریان را در «هفت بهار نارنج» دوست داست.

در نظرسنجی صبا تا پایان سه روز نخست جشنواره چهل و یکم بر اساس آرای ۹ نویسنده و خبرنگار، ایفای نقش مجید صالحی در «شماره ۱۰» و سحر دولتشاهی در «یادگار جنوب» صدرنشین شده بود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است