خانه شلوغ فجر در دو شب پایانی/ مهمانی سینمایی‌ها با نور انقلاب درخشید | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۰

خانه شلوغ فجر در دو شب پایانی/ مهمانی سینمایی‌ها با نور انقلاب درخشید

در دو شب پایانی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، برج میلاد میزبان مهمانان بسیار بود. 

به گزارش خبرنگار سینما صبا، بار دیگر بزرگ ترین مهمانی اهالی سینما به دقایق پایانی خود رسید.

در این ده شب اهالی رسانه در پردیس ملت و هنرمندان و مدیران فرهنگی در برج میلاد مهمان سازمان سینمایی بودند.

خانه جشنواره اما در دو شب پایانی حال و هوای عجیب داشت. مهمانانش بیشتر از شب های گذشته بود و زمان اکران فیلم ها صندلی خالی در سالن به ندرت پیدا میشد.

در نهمین شب جشنواره فجر، «غریب» مهمانان آشنای بسیار داشت؛ از حضور وزیر ارتباطات و اطلاعات تا فرزندان سرداران شهید همچون باکری، همت، ستوده، دستواره و عاصمی.

این فیلم جنگی خستگی مخاطبان بعد از تماشای دو فیلم اجتماعی را از جانشان ربود؛ به طوریکه حتی گریه کودکان در میانه های فیلم هم نتوانست والدین را به ترک سالن وادار کند.

در روز دهم جشنواره باز هم سالن همایش های برج میلاد همزمان با اولین سانس اکران یعنی هنگام نمایش فیلم متروپل ساعت ۱۶، مملوء از جمعیت شد. در بین مهمانان ویژه آخرین شب از مهمانی فجر میتوان به نام بهرام عین الهی وزیر بهداشت و درمان اشاره کرد.

او بعد از تماشای فیلم «آن ها مرا دوست داشتند» مقابل دوربین خبرنگاران ظاهر شد و گفت: فیلم خوب باید مطابق با نیازهای جامعه و مردم باشد.

همزمان با اعلام اسامی نامزدهای چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه، بزرگ ترین جشن نور پایتخت هم به مناسبت شب ۲۲ بهمن ماه، در برج میلاد و با حضور مهمانان فجر ۴۱ برگزار شد.

حال دفتر کار چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بعد از ده شب پر هیاهو، روز شنبه مصادف با ۲۲ بهمن ماه و طی مراسم اختتامیه و اهدای سیمرغ ها بسته می شود.

تا سال دیگر و فجری دیگر…

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است