فیلم کوتاه «داستان یک روز رنگی» در فستیوال «فیندکوین» ونزوئلا | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۲

فیلم کوتاه «داستان یک روز رنگی» در فستیوال «فیندکوین» ونزوئلا

فیلم کوتاه «داستان یک روز رنگی» به کارگردانی محمود اریب و تهیه‌کنندگی مهیار قاسمی‌پور، برگزیده بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه داستانی نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «فیندکوین» در ونزوئلا شد.

به گزارش صبا، فستیوال «فیندکوین» «FINDECOIN» جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و بلند مستقل است که با هدف جستجو برای آثار خلاقه و ترویج و نمایش سینمای ونزوئلا، آمریکای لاتین و سینمای جهان ۹ دوره برگزار گردیده است. این جشنواره یکی از مهم‌ترین فستیوال‌های فیلم بلند و کوتاه مستقل در منطقه آمریکای جنوبی است.
«آرگنیس هررا سانچز» فیلم‌ساز مطرح فیلم کوتاه شیلیایی و دبیر نهمین دوره فستیوال «فیندکوین» درباره اهداف این فستیوال اینطور می‌گوید: «فیندکوین» در همه زمینه‌های فرهنگی سعی می‌کند آثار سینمایی و کوتاه شاخص سینمای جهان را به نمایش بگذارد که سرگرم‌کننده باشند، اما مهم‌تر از همه، تأثیر تربیتی این آثار بر کودکان، جوانان و به طور کلی تماشاگران است که مد نظر ماست، ما می‌خواهیم تغییر ایجاد کنیم، و فیلم بهترین شیوه برای این تغییر است.
فیلم کوتاه «داستان یک روز رنگی» روایت «ستیا» دخترکی است که با مشکلی جدی روبرو می‌شود و به دنبال راه‌حلی می‌گردد، اما راه‌حل او بسیار عجیب است.
«ستیا اسدی» بازیگر اصلی این فیلم کوتاه در کنار «پریسا طالبی» در نقش مادر است.
عوامل فیلم: نویسنده و کارگردان: محمود (حامد) اریب، تهیه‌کننده: مهیار قاسمی‌پور، مدیر فیلمبرداری: حسین بدرطالعی، مدیر تولید و صحنه: فاطمه مهدی‌پور، تدوین صدا و تصویر: حامد اریب، دستیار کارگردان: مجتبی راسخ‌نژاد، دستیار تهیه: پرهام کاظمی، صدابردار: احمدرضا محمدی، روابط عمومی: متین تغابنی، طراح لوگو: بابک عاطفی، لوگوموشن: مبین آویژگان – بازیگران: ستیا اسدی – پریسا طالبی
این فیلم کوتاه در ژانر تجربی-تخیلی تولید شده است و مدت زمان این فیلم ۱۰ دقیقه است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است