ثبت‌نام نشست‌های تخصصی نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد و کودک» | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۳

ثبت‌نام نشست‌های تخصصی نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد و کودک»

ثبت‌نام نشست‌های تخصصی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد و کودک» در پایگاه اینترنتی شورای نظارت بر اسباب‌بازی آغاز شده است.

به گزارش صبا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی این رویداد، این نمایشگاه را شرکت «میلاد نور» به‌عنوان کارگزار سازمان توسعه تجارت با نظارت شورای نظارت بر اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

در این زمینه قرار است با هدف ارتقای سطح دانش، آگاهی و مهارت فعالان حوزه اسباب‌بازی نشست‌های تخصصی متنوع و کاربردی به صورت ترکیبی (حضوری و آنلاین) از سوی کمیته علمی دوازدهمین دوره این نمایشگاه تدارک دیده شده است، نشست‌هایی که ساعت ۱۰ تا ۱۲ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۳ تا ۵ اسفند ۱۴۰۱ در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به صورت برخط و حضوری در سالن کنفرانس «اصفهان» واقع در مجموعه نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

بر این اساس ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست‌ها تا روز دوم اسفند به صورت رایگان انجام می‌شود و نخستین نشست آن نیز در روز چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ به موضوع «استانداردها کلید حضور در بازارهای جهانی» اختصاص دارد.

در این نشست نمایندگانی از اداره استاندارد تهران، شرکت QS سوییس و کمیته استاندارد اسباب‌بازی در اروپا به ارائه جدید‌ترین دستاورد‌های خود در صنعت اسباب‌بازی خواهند پرداخت.

دومین نشست هم روز پنج‌شنبه ۴ اسفند با موضوع «امور مالی ضمانت توسعه آینده» و سومین نشست روز جمعه ۵ اسفند با موضوع «مدیریت صادرات قدم به قدم تا ورود به بازارهای جهانی» برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام برای شرکت در این نشست‌ها در پایگاه اینترنتی شورای نظارت بر اسباب‌بازی به نشانی toycouncil.kpf.ir تا روز دوم اسفند ادامه خواهد یافت.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد و کودک» (MBC) از سوی شرکت «میلاد نور» به‌عنوان کارگزار سازمان توسعه تجارت، روزهای ۲ تا ۵ اسفند ۱۴۰۱ به صورت حضوری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است