سالن باید از شدت مخاطبان منفجر می‌شد/ یک آهنگ را بداهه اجرا کردیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۵
محمد ریگی‌پناه در گفت‌وگو با صبا:

سالن باید از شدت مخاطبان منفجر می‌شد/ یک آهنگ را بداهه اجرا کردیم

محمد ریگی‌پناه نوازنده و خواننده گروه لادیز استان سیستان و بلوچستان که در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر هنرنمایی کرد درباره اجرای خود در فرهنگسرای ارسباران گفت.

محمد ریگی پناه خواننده و نوازنده در گفتگو با خبرنگار موسیقی صبا، درباره گروه خود که در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر اجرا داشتند، گفت: نام ساز من سروز یا قیچک است و از استان سیستان و بلوچستان آمدم. اسم گروهمان نیز نوای لادیز است.

او تصریح کرد: لادیز یک منطقه گردشگری در شهرستان میرجاوه استان سیستان و بلوچستان است که منطقه مرزی محسوب می شود.

ریگی‌پناه افزود: محمد گم شازدهی نوازنده ساز تنبورک مرا در جشنواره موسیقی فجر همراهی می کرد. در کل ۶ قطعه ۴ دقیقه ای اجرا کردیم و من در دستگاهای مختلف را می نواختم و می خواندم اما یک آهنگ بود که بداهه اجرا کردیم و فکر کردیم که جایش اینجاست و باید اجرا شود.

او درباره اجرای خود عنوان کرد: فکر می کنم اجرای خوبی بود و باید از مخاطبان بپرسیم، چرا که صدای پشت میکروفون را از روی صحنه نمی شنویم.

این هنرمند در پایان ضمن تشکر از مسئولان زی ربط جشنواره موسیقی فجر، خواستار شد: از این جشنواره ها بیشتر بگذارید، چنین رویدادهایی بسیار کم است. قبلا دوستان اجرای مارا اینجا دیدند و ما چندجای دیگر هم برای اجرا رفتیم. فکر می کنم مسئولین در اطلاع رسانی ضعیف هستند چرا که جمعیت در سالن کم بود و حداقلش این بود که سالن باید از حضور مخاطبان منفجر می شد و جای خالی نمی ماند. متاسفانخ پارسال هم همینطور بود و تازه وقت اجرا هم آخر وقت بود. مسئولان می توانند زمان برگزاری اجراها را به ساعتی معقول تر انتقال دهند و اطلاع رسانی بیشتری کنند.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است