فیلمبرداری فیلم کوتاه «ایما» به پایان رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱
روایتی انسانی از همزیستی آیین و رسوم کهن اقوام

فیلمبرداری فیلم کوتاه «ایما» به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم کوتاه «ایما» به کارگردانی بهادر زمانی به پایان رسید.


به گزارش صبا، فیلم کوتاه «ایما» به کارگردانی بهادر زمانی و تهیه‌کنندگی مشترک فریما خلیلی و بهادر زمانی و نویسندگی بابک پورعابدینی، با اتمام کار بازیگران و پایان فیلمبرداری، روی میز تدوین قرار گرفت.
بهادر زمانی پیش از این به عنوان بازیگر در سینمای ایران معرفی شده و اکثرا او را با بازی در نقش حضرت عباس(ع) فیلم «رستاخیز» احمدرضا درویش می‌شناسند. او  دانش‌آموخته کارگردانی سینما زیر نظر اساتیدی چون کامبوزیا پرتوی و محمد علی سجادی است که به تازگی اولین فیلم بلند خود با عنوان «برکه خاموش» را ساخته است.
فیلم کوتاه «ایما» تازه‌ترین اثر اوست که با پرداختن به آیین و رسوم کهن اقوام، تلاش دارد تا مضمونی انسانی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.
ماندانا مختاری و سبحان صفامنش بازیگران این اثر هستند که در شرایط نامساعد آب و هوایی منطقه کوهستانی فیروزکوه به ایفای نقش در مقابل دوربین مهدی افشار پرداختند.
از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: راشد حسینی(سرمایه‌گذار)، مهدی افشار(مدیر فیلمبرداری)، علی نجفی(تدوین)، حامد صمدزاده(مدیر صدابرداری)، ندا محسنی(طراحی و ترکیب صدا)، کوثر حیدری(اصلاح رنگ و نور)، کوشنا شاهرخی(طراح صحنه و لباس)، مصطفا عباسی(مدیر تولید)، علیرضا افراز (برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان)، افشین غیاثی(بازیگردان)، نیلوفر مرسل‌وند(گریم)، سهیلا میرزاخانی(منشی صحنه)، حسین صادقی(دستیار اول فیلمبردار)، علیرضا واحدی، مهدی نجفی، رضا رجبی(گروه فیلمبرداری)، محمدسجاد آقاجانی(مدیر صحنه) و حامد قریب(مشاور رسانه‌ای) اشاره کرد.
فیلم کوتاه «ایما» یکی از تولیدات کمپانی بین‌المللی Raw بوده که چندی است فعالیت خود را در عرصه تولید فیلم، تئاتر و پخش بین‌الملل این آثار آغاز کرده است. فیلم‌های کوتاه «درخت سفید»، «اشانتیون»، «دال‌لی»، «فیلم بد»، «محسن براتی» و تئاتر «چهلمین مرد یا بیست و هشتمین زن» از جمله آثاری هستند که تاکنون در این کمپانی هنری تولید شده‌اند.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است