روز پنجم سهم رضا بهرام و مجید رضوی شد

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر قرار بود امروز، چهارشنبه 3 اسفند 1401 مراسم اختتامیه خود را در تالار وحدت تهران برگزار کند که گویا باتوجه به همزمانی این آیین با اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که با حضور رئیس جمهور و همراهی وزیر فرهنگ برگزار می شود، تصمیم گرفته شد آیین اختتامیه این دوره از جشنواره پنجشنبه 4 اسفندماه 1401 برگزار شود.

با این حال امروز 3 اسفند ماه 1401 که از پیش برای اختتامیه و دو اجرای پاپ بخشی از جدول جشنواره موسیقی فجر را به خود اختصاص داده بود، امشب ساعت 19 سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان مهمانان مجید رضوی خواننده پاپ کشور است و در سانس دوم، ساعت 22 رضا بهرام خواننده محبوب روی صحنه می رود.

مجید رضوی در شش سال اخیر امسال برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر حضور خواهد داشت.

میلاد نودست (گیتار نایلون)، سعید جامع (درامز)، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک)، میثم ثقفی (تار و سه‌تار)، کیارش مقدم (کیبورد و پیانو)، امیر محمدی (ساکسفون)، امین غیاثی (پرکاشن)، مجید پروریان (گیتارباس و رهبر ارکستر) از هنرمندانی هستند که با رضا بهرام همراهی خواهند کرد.

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن‌ماه تا چهارم اسفندماه ۱۴۰۱ به دبیری بهزاد عبدی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیر رقابتی درحال برگزاری است. جایزه ترانه،‌ جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی از برنامه‌های دیگر این دوره جشنواره بود.