مایکل‌بی‌.جردن «کرید۴» را می‌سازد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۰۴
در آستانه آغاز اکران سومین قسمت «کرید» اعلام شد؛

مایکل‌بی‌.جردن «کرید۴» را می‌سازد

مایکل بی.جردن که سومین قسمت «کرید» را آماده نمایش عمومی دارد، تاکید می کند که قسمت چهارمی هم در راه است.

به گزارش خبرنگار سینما صبا، این بازیگر رسما اعلام کرد قصد بازی و حتی کارگردانی چهارمین قسمت این فیلم را دارد.

جردن در این رابطه با تهیه کنندگان این مجموعه درام ورزشی در کمپانی مترو گلدوین مه یر هم صحبت کرده و گفته طرح های خوبی برای داستان آن دارد.

به گفته جردن: «ماجراهای ورزشی و زندگی شخصی کاراکتر آدونیس کرید بقدری زیاد و متنوع است که می‌توان آنرا در تعداد زیادی فیلم مورد بحث و بررسی قرار داد و اگر تماشاگران از این قصه‌گویی استقبال کنند، باید تولید قسمت‌های بعدی کرید را در دستور کار قرار داد.»

بازیگر در شرایطی از گسترش دنیای کرید صحبت می کند که مدیران کمپانی مترو هنوز در رابطه با اظهارالت و خواسته او پاسخی نداده و اظهارنظری نکرده‌اند.

بسیاری می گویند مدیران مترو فعلا منتظر اکران عمومی کرید ۳ و نوع واکنش تماشاگران و منتقدان نسبت به آن هستند.

این فیلم که توسط خود جردن کارگردانی شده، برای سوم مارس به روی پرده سینماهای آمریکا و بقیه کشورهای دنیا می‌رود.

در داستان قسمت سوم، کرید در حالی زندگی شخصی و حرفه ای اش را دنبال می کند که شاهد آزادی دیم اندرسون دوست دوران کودکی اش از زندان است. دیم که زمانی مشت زنی حرفه ای و جویای نام بوده، تصمیم می گیرد دوباره به رینگ برگشته و شانس خود را آزمایش کند. این موضوع، کرید را در مقابل چالش‌های سخت تازه ای قرار می‌دهد.

کرید که اسپین آفی بر مجموعه «راکی» است با نگاهی به شخصیت‌های این مجموعه فیلم نوشته شده و سیلوستر استالونه در دو قسمت قبلی آن بازی داشت.

در حالی که او غایب بزرگ قسمت سوم است، بازیگرانی چون تسا تامپسن، جاناتان مه یرز و اسپنسر مور هم بازی های جردن در این قسمت هستند.

جردن می گوید:« بسیار مایل هستم که دنیای کرید را در تمام زمینه ها گسترش و ادامه بدهم. او دلایل زیاد و متعددی برای حضور در رینگ مشت زنی دارد و این دلایل بهانه های خوبی برای تولید فیلمهای جدید به حساب می آیند.»

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است