آیین پایانی هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی کانون برگزار می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۰
آغاز نمایشگاه آثار منتخب؛

آیین پایانی هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی کانون برگزار می‌شود

آیین پایانی «هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و قدردانی از برگزیدگان این رویداد هنری در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این آیین با حضور حامد علامتی مدیرعامل و فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون به همراه تعدادی از برگزیدگان و داوران این جشنواره از سراسر کشور و جمعی از معاونان، مشاوران و مدیران ستادی و کارشناسان کانون روز یک‌شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزار خواهد شد.

هم‌چنین همزمان با این مراسم، نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و مجسمه‌سازی، عکاسی و هنرهای بومی و سنتی در نگارخانه آفتاب و نگارخانه شهید محمد طاها مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون گشایش خواهد یافت.

بر همین اساس، عصر روز یکشنبه ۷ اسفند نشست تخصصی با موضوع «هنر کودک، هنر مدرن» با سخنرانی اردشیر پژوهشی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سالن کنفرانس شماره ۲ مرکز آفرینش‌ها برگزار خواهد شد.

این مراسم به صورت زنده از کانال کانون پرورش فکری در پیام‌رسان شاد به نشانیshad.ir/kanoonparvaresh  پخش می‌شود.

فراخوان هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی ویژه‌ همکاران کانون، مهر ۱۴۰۱ از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری منتشر شد.

این دوسالانه با هدف فراهم آوردن زمینه‌ ارتقای مهارت و توانمندی، شکوفایی خلاقیت‌های هنری همکاران و تشویق و انگیزه‌بخشی به همکاران با موضوع «زندگی جاری‌ست…» در پنج رشته نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و مجسمه‌سازی، عکاسی و هنرهای بومی و سنتی (عروسک‌ها و صنایع دستی) برگزار شده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است