«سینمامتروپل» پتانسیل اکران خوبی دارد / بررسی شرایط برای اکران فیلم در نوروز۱۴۰۲

سیدحامد حسینی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سینمامتروپل» در گفت‌وگو با خبرنگار سینما صبا با اشاره به احتمال اکران هفتمین ساخته بلند سنیمایی محمدعلی باشه‌آهنگر در ایام نوروز 1402 گفت: باید شرایط اکران را بررسی کنیم و ببینیم چه فیلم‌هایی در سبد اکران نوروزی قرار می‌گیرند.

او ادامه داد: «سینمامتروپل» پتانسیل اکران خوبی دارد و بخش قابل توجهی از اهالی سینما و کارشناسان که سینما را می‌شناسند و شرایط اکران را رصد می‌کنند، پیش‌بینی کردند که «سینمامتروپل» اکران موفقی خواهد داشت. البته که همان طور که اشاره کردم، باید شرایط اکران بررسی شود.

حسینی افزود: فیلم اصلاحیه‌‌هایی دارد و برای اکران عمومی مجدد تدوین خواهد شد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سینمامتروپل» با بیان اینکه پیام‌های خوبی از منتقدان دریافت کرده‌ است، گفت: نقدهایی که خواندم و پیام‌هایی که دریافت کردم، غالبا حاوی نقطه‌نظرات خوبی بود که در بعضی از آن‌ها توصیه‌هایی نیز شده بود. خوشبختانه برآورد خوبی از نقدها و نیز مسئله موفقیت فیلم در اکران عمومی گرفتیم.

مجتبی پیرزاده، نوشین مسعودیان، هومن برق‌نورد، پریوش نظریه، حسین باشه‌آهنگر با هنرمندی رضا کیانیان و حضور افتخاری مهتاب نصیرپور ترکیب بازیگران «سینما متروپل» را تشکیل می‎‌دهند.

این فیلم محصول بنیاد سینمایی فارابی، در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی  بهترین فیلمبرداری و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به دست آورد.