بازگشت کمدی‌وار آرنولد


به گزارش خبرنگار سینما صبا، قهرمان اکشن دهه هشتاد میلادی در سن 75 سالگی کاراکتر اصلی یک کمدی اکشن شده است.
قهرمان سابق زیبایی اندام جهان در رابطه با کار تازه اش می گوید: «هر جا که می روم مردم از من می پرسند پس چه زمانی می خواهی یک بار دیگر در یک کمدی اکشن جذاب هم چون «دروغ‌های حقیقی» ظاهر شوی؟ خب، حالا من اینجا هستم و یک کمدی اکشن تازه برای تماشاگران آماده کرده ام. فوبار از آن دسته کارهایی است که بیننده را روی صندلی میخکوب کرده و باعث می شود از ته دل قهقهه بزند. این قهقهه هم برای یک طول زمانی دو ساعته سینمایی نیست. قرار است این خوشگذرانی برای یک فصل کامل ادامه داشته باشد.»
فوبار داستان پدر و دختری را به تصویر می کشد که ناگهان یک روز متوجه می شوند تمام روابط خانوادگی و پدر فرزندی شان برپایه یک دروغ بنا شده است و هر یک از آنها بدون اطلاع دیگری، یک مامور کارکشته است.
خیلی زود این دو با هم برای مبارزه با یک دشمن خطرناک متحد می شوند و طی هشت اپیزود تماشاگران با شیرین کاری های بانمک و اکشن خود سرگرم می کنند.
به گفته سازندگان مجموعه، حرف اصلی را در داستان آن شوخ طبعی، اکشن کاری و بدلکاری های خطرناک می زند که در راس آن یک سری دروغ کوچک و بزرگ قرار دارد.
فوبار اولین مجموعه تلویزیونی آرنولد است که بعد از مدتها دوری از جلوی دوربین بازی کرده است.
مونیکا باربارو، جی باروچل، فورچین فیمستر و میلان کارتر دیگر بازیگران این کمدی اکشن سرگرم کننده خانوادگی هستند.
در حالی که آرنولد یکی از تهیه کنندگان و مدیر تولید مجموعه است، نیک سانتورا به عنوان خالق آن معرفی شده است.
او می گوید: «آنچه همیشه برایم جالب بوده، این است که اگر آرنولد در یک نقش کمدی بازی کند حاصل کار چه خواهد شد. تماشاگران او را به واسطه اکشن های سطح بالایی چون «ترمیناتور» و «غارتگر» می شناسند و بسیار جالب و تماشایی می شود که اکشن کاری های او را در کنار یک سری مسائل کمدی و خنده دار ببینند. مجموعه فوبار را به همین دلیل تهیه کردم، تا یک آرنولد تقریبا تازه ارائه دهم. تماشاگران این بار با یک کمدی اکشن بدون توقف سروکار دارند.»
فوبار برای 25 ماه می پیش رو به روی آنتن می رود.

این بازیگر اتریشی-آمریکایی مابین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ به‌عنوان فرماندار کالیفرنیا مشغول به فعالیت بود.