«کجای این شهری» در برنامه‌ «باغ هنر» نقد می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۸

«کجای این شهری» در برنامه‌ «باغ هنر» نقد می‌شود

برنامه‌ «باغ هنر» که از شنبه تا چهارشنبه از رادیو ایران پخش می‌شود، سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی اختصاص دارد و امروز در این برنامه قطعه «کجای این شهری» اثری از «بهنام بانی» نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، وحید بیات تهیه کننده این هفته برنامه «باغ هنر» اعلام کرد: سه شنبه نهم اسفند، قطعه «کجای این شهری» اثری از «بهنام بانی» نقد و بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: «بهنام بانی» از سال ۱۳۸۵ وقتی ۱۹ ساله بود همزمان با دوران دانشجویی در شاهرود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آنها همکاری کرد.

وی ادامه داد: اولین قطعه بانی که باعث معروف شدن او شد قطعه «علاقه خاص» بود ولی در عین حال قطعه «من یه دیونم» با استقبال بیشتری مواجه شد، قطعه «عاشقم» نیز باعث تثبیت جایگاه وی در عرصه موسیقی شد.

بیات افزود: بانی، چهار جلسه موسیقی سنتی را نزد مرحوم محمد نوری گذراند اما بعد که دید روحیه اش با سنتی سازگار نیست ترجیح داد در پاپ ادامه فعالیت دهد.

تهیه کننده «باغ هنر» یادآور شد: قطعه «کجای این شهری» اثری از «بهنام بانی» سه شنبه نهم اسفند، با حضور مرتضی لطفی معلم آواز و آهنگساز، مجید صالحی منتقد و ترانه سرا، حسن مهدی اعتباری کارشناس آواز و وحید طاهرخانی کارشناس ترکیب و نهایی سازی صدا در برنامه نقد فنی و محتوایی می‌شود.

«باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه با اجرای شهاب شهرزاد ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است