آتش‌سوزی خیابان خارک به تماشاخانه دا مرتبط نبود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۲

آتش‌سوزی خیابان خارک به تماشاخانه دا مرتبط نبود

بهناز شهسوار مدیر روابط عمومی تماشاخانه دا با بیان اینکه آتش‌سوزی شب گذشته در بن بست اول خیابان خارک هیچ ارتباطی به این تماشاخانه نداشته است، از ادامه روند اجراهای این سالن اطلاع داد.

به گزارش صبا، اجراهای نمایش تماشاخانه دا شب گذشته سه شنبه نهم اسفندماه به دلیل آتش‌سوزی در ساختمان مجاور این سالن و برای حفظ امنیت مخاطبان لغو شد.

این اتفاق باعث شد تا گفت‌وگویی کوتاهی با روابط عمومی این تماشاخانه به منظور پیگیری روند اجراهای این تماشاخانه داشته باشیم.

بهناز شهسوار، مدیر روابط عمومی تماشاخانه دا درباره این اتفاق گفت: «آتش‌سوزی شب گذشته در بن بست اول خیابان خارک هیچ ارتباطی با تماشاخانه دا نداشته است. از صبح امروز مخاطبان زیادی بابت امنیت سالن نگران هستند که وظیفه خود می‌دانیم به آن‌ها اطمینان دهیم که بنا به گفته آتش‌نشانان حاضر در محل نیازی به تخلیه ساختمان وجود نداشت اما ما به دلیل حفظ امنیت بیشتر مخاطبان و همکاران‌مان به انتخاب خود ساختمان را تخلیه کردیم.»

مدیر روابط عمومی تماشاخانه دا افزود: «آثار نمایش «درانتظار برزخ» و «کاش چشم نمی‌دید» دو نمایش صحنه‌ای ما در حال حاضر هستند که به دلیل شرایط شب گذشته اجرای نمایش «در انتظار برزخ» در پنج دقیقه آخر و پس از مشورت با کارگردان اثر لغو شد و با توضیح به مخاطبان از آن‌ها درخواست کردیم؛ در صورت تمایل برای شب‌های دیگر مهمان اجرا باشند. نمایش «کاش چشم نمی‌دید» نیز به همین دلیل از ابتدا و با اطلاع‌رسانی به گروه کنسل شد.»

شهسوار گفت: «لازم به توضیح است که تمرین‌های شب گذشته با دو ساعت تاخیر به درخواست گروه‌های نمایشی برپا شد و از آنجا که خوشبختانه نه برای ما و نه ساختمان مجاور مشکلی پیش نیامده است از امشب همچنان میزبان مخاطبان اجراهای صحنه‌ای خواهیم بود.»

منبع: ایران تئاتر

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است